Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار پیاپی خود در بحرین به سومین پیروزی متوالی رسید تا در آستانه صعود از مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی قرار داشته باشد.

ایمان عالمی پیشکسوت فوتبال و مهاجم اسبق تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: انتظاری جز پیروزی پر گل در این بازی نداشتیم و چه بسا اگر بازیکنان ما دقت بیشتری داشتند، نتیجه بازی رفت تکرار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بازی بیشتر شبیه یک بازی تدارکاتی بود که ملی پوشان ما به خوبی از آن استفاده کردند.

وی اضافه کرد: این بازی نشان داد تفاوت چندانی بین نفراتی که در بازی‌های اخیر در ترکیب ثابت قرار داشتند با آنهایی که روی نیمکت بودند نیست و حتی در برخی موارد دیده شد انگیزه نفراتی که روی نیمکت بودند بیشتر هم بود.

مهاجم سابق تیم ملی ایران بیان داشت: اسکوچیچ به خوبی از این بازی بهره برداری کرد؛ تا حدودی بازی با عراق را در فاز تهاجمی شبیه سازی کرد و تا حدودی هم به برخی بازیکنان استراحت داد تا توازن و تعادل در استفاده از نفرات حفظ شود.

عالمی در خصوص دیدار برابر عراق بیان داشت: در این تردید نداشته باشید که عراق یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خودش را در اختیار دارد و آنها بیشتر از همیشه به صعود به جام جهانی امیدوار هستند. نگاهی به لیست بازیکنان تیم ملی عراق ما را به این باور می‌رساند که آنها حداقل سیزده چهارده بازیکن در سطح اول آسیا دارند و بازی با چنین تیمی نمی‌تواند راحت باشد. اما در عین حال نباید عراق را بیش از آن چیزی که هست بزرگ کرد و نباید این بازی را زیادی حساس کرد.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: کادر فنی تا همین الان عملکرد خوبی داشته و نشان داده که توانایی آماده سازی ذهنی بازیکنان را هم دارند. لذا باید به آنها اعتماد کرد و در خصوص عراق هم بگذاریم اسکوچیچ و همکارانش کارشان را انجام دهند. باید به عراق همان‌قدر که لازم است پرداخت نه بیشتر.

کارشناس فوتبال بیان داشت: اگر تیم ملی با همین فرمانی که تا به حال پیش رفته جلو برود، قطعاً پیروزی بر عراق هم خیلی دور از دسترس نیست و باید امیدوار باشیم پیروزی بر عراق حسن ختامی باشد بر عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی این مسابقات.

کد خبر 5232460

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کامبوج مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فوتبال ایمان عالمی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی آزاد لیگ ملت های والیبال تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تورنمنت بين المللي والیبال باشگاه پرسپولیس لهستان کاراته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره

تیم فوتبال آرسنال با برتری خانگی سه بر صفر مقابل بورنموث، صدرنشین لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امارات برگزار شد و در نهایت با برتری ۳ بر صفر آرسنال به پایان رسید.

آرسنال در دیدار قبلی خود مقابل تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود و در تلاش برای رسیدن به جام قهرمانی است.

در آخرین لحظات نیمه نخست دیدار امروز، بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۰، لئاندرو تروسار با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه بورنموث را باز کند. در وقت‌های پایانی نیمه دوم دکلان رایس گل سوم تیمش را زد تا شاگردان میکل آرتتا این بازی را با برتری سه بر صفر به اتمام برسانند.

آرسنال با این برد ۸۳ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد و بورنموث نیز با ۴۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

هم اکنون، منچسترسیتی با ۷۹ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول دارد. منچسترسیتی از ساعت ۲۰ امشب پذیرای ولورهمپتون است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95