Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، شکراله حسن بیگی در مورد شرایط رای دهندگان در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: در چهار انتخابات ۲۸ خرداد ماه و طبق ماده ۳۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری؛ انتخاب کنندگان باید شرایطی داشته باشند.

وی در تشریح این شرایط افزود: داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران یعنی ایرانی باشند و به لحاظ سنی ۱۸ سال تمام یعنی متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و ماقبل آن می‌توانند رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: افراد حتما در روز انتخابات شناسنامه همراه داشته باشند و داشتن کدملی نیز الزامی است، اگر کارت ملی همراهشان باشد که بسیار خوب است، اما کد ملی حتما باید بگیرند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، حسن بیگی سپس گفت: با مدیرکل ثبت احوال که عضو ستاد انتخابات است هماهنگی شده و ادارات ثبت احوال این هفته در آماده باش کامل هستند و مردم می‌توانند مراجعه کنند که اگر کارت ملی آن‌ها آماده بود بگیرند در غیر این صورت برگه‌ای داده می‌شود که حاوی کد ملی تایید شده می‌باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران الزامات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل: بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین‌المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌آموزان این مدرسه همراه بود.

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی