Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جلسه بررسی نحوه اجرای آب رسانی به کارخانه حدید مبتکران، روستای نقدی علیا و ارباب کندی از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای تامین آب شرب کارخانه حدید مبتکران و  روستاهای نقدی علیا و ارباب کندی مشگین شهر خبر داد.

استاندار اردبیل از تخصیص اعتبار لازم برای تامین آب شرب کارخانه حدید مبتکران، روستای نقدی علیا و ارباب کندی مشگین شهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان ، تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح مسیر  آبرسانی به مشگین شهر و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آبرسانی به روستاهای نقدی ، ارباب کندی و کارخانه کامیون سازی نهایی و محقق شد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: علاوه بر ۱۰ میلیارد تومان، چهار میلیارد تومان نیز با مشارکت کارخانه حدید مبتکران برای اجرای طرح هزینه می شود.

بهنام جو گفت: در همین راستا، عملیات اجرایی، بهسازی چشمه و حفر یک حلقه چاه جدید در کنار چاه قبلی پایین دست سد سبلان شروع و منبع بتنی ۵۰۰ متر مکعب برای این روستا جانمایی می شود.

 

وی ادامه داد: احداث و خط انتقال آب حفاری و در چند ماه آینده لوله گذاری شده و در سریعترین زمان ممکن مورد بهره برداری مردم منطقه قرار می گیرد.

استاندار اردبیل گفت: در عملیات انتقال آب از سد سبلان ، واحد تولیدی کامیون سازی همکاری می کند.

شرکت آب و فاضلاب استان نیز تعهد کرد از محل اعتبارات داخلی نسبت به بهسازی خطوط آب روستا اقدام کنند. 

خبرگزاری موج

برچسب ها: بهنام جو ، اردبیل ، مشگین شهر ، آب شرب لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OPH

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بهنام جو اردبیل مشگین شهر آب شرب کارخانه حدید مبتکران استاندار اردبیل میلیارد تومان ارباب کندی مشگین شهر آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر