Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه معارف شبکه پنج سیما به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت ویژه برنامه‌های مختلفی را پخش می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه ظهرگاهی «تا نیایش» از روز شنبه ۲۲ تا ۲۵ خردادماه به مدت ۴ روز، ویژه ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت از حرم مطهر حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم به تهیه کنندگی علیرضا هنرمند و اجرای محبوبه عزیزی روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه شنبه ساعت ۱۲ همزمان با روز ولادت حضرت معصومه (س) و اول ذی العقده به تبیین و بررسی سبک زندگی با کارشناسی فهیمه فرهمند پور می‌پردازد.

روز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه برنامه «تا نیایش» موضوع مهارت‌های تربیت دینی فرزندان را با کارشناسی فاطمه منتظری برای بینندگان برنامه بررسی و تحلیل خواهد کرد.

همچنین برنامه «تا نیایش» روز دوشنبه و سه شنبه ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه موضوعات فوق را از منظر کارشناسان برنامه واکاوی و مطرح می‌کند.

همچنین این برنامه با نزدیک شدن به میلاد امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) از روز ۲۶ خردادماه تا اول تیرماه به مدت ۶ روز از بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) روی آنتن می‌رود.

اولین برنامه «تا نیایش» روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه با اجرای احمد شفازاده و کارشناسی حاج ابوالقاسم دولابی موضوع سیره رضوی را برای مخاطبان تبیین و بررسی خواهد کرد.

دومین برنامه «تا نیایش» در دهه کرامت ۲۷ خردادماه با کارشناسی سید محسن میرباقری و اجرای احمد شفازاده به موضوع نگاهی به سیره شخصی و علمی امام رضا (ع) می‌پردازد.

همچنین برنامه «تا نیایش» در ادامه پخش خود موضوعات فوق را برای مخاطبان بررسی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دهه کرامت شبکه پنج سیما حضرت معصومه دهه کرامت تا نیایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه (س) رایگان شد

حجت الاسلام علی فتح‌الله‌زاده، مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم حضرت معصومه(س) با بیان این که بازدید از موزه حرم بانوی کرامت در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و همچنین سالروز ولادت امام رضا(ع) رایگان است اظهار داشت: علاقه‌مندان به بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) می‌توانند در طول دهه کرامت از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.

فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: در اواسط دهه کرامت از کاشی‌های قدیمی حرم امام رضا(ع) و برخی از آثار بسیار قدیمی از ضریح حضرت معصومه (س) در تالار عترت رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در اواسط دهه کرامت آثار قدیمی مفرغی چند هزار ساله دوران باستان برای اولین بار در تالار عبرت به نمایش عموم در خواهد آمد تصریح کرد: ساعت بازدید از موزه حرم حضرت معصومه (س) همه روزه به جز جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۵:۳۰ عصر است.

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: تهیه بلیط برای بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) برای گروه‌های علاقه‌مند در روزهای عادی نیم‌بها و برای خانواده شهدا و ایثارگران کاملا رایگان است.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229837 برچسب‌ها بلیت موزه

دیگر خبرها

  • اعلام جشن‌های دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
  • ویژه برنامه‌های روز اول دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن روز دختر در دانشگاه‌های کرمان برگزار می‌شود/تشریح برنامه های دهه کرامت
  • ترویج سیره عملی امام رضا (ع) با برنامه های دهه کرامت
  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه (س) رایگان شد
  • میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • آغاز برنامه‌های دهه کرامت با حضور سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) در یزد
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد