Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:47:27 GMT

۸۴۹ هزار قمی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۰۵۲۸

۸۴۹ هزار قمی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

بیژن سلیمانپور روز شنبه در جلسه ستاد انتخابات در سالن کرامت استانداری قم، بیان کرد: از آذر ماه سال ۹۹ فرآیندهای ابتدایی انتخابات در استان قم وارد فاز عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: تجربه، کارآمدی و تعامل از نقاط قوت و مهم برگزاری انتخابات پرشور و بدون حاشیه در سطح این استان است.

سلیمانپور یادآور شد: آمادگی کامل و صد در صدی برای برگزاری انتخابات پیش رو در این استان وجود دارد و تمام تعرفه های انتخاباتی نیز از روزهای گذشته وارد قم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، توجه به اقتضائات جدید در انتخابات با توجه به برگزاری الکترونیکی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح مطلوبی دنبال شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد بستر مشارکت حداکثری، کمیته اطلاع رسانی استان با کارهای نوین و جهادی آثار متنوع و تاثیرگذاری تولید کرده و در سطح معابر و عرصه های تبلیغات شهری نصب شده است.

سلیمانپور اظهار داشت: در طول ۴۲ سال گذشته دستاوردهای بزرگی در کشور بدست آمده که هیچ انسان منصفی نمی تواند آن را انکار کند که اوج این دستاوردها در طول ۸ سال جنگ اقتصادی دشمن به منصه ظهور رسید.

معاون استاندار قم گفت: در طول دوران دولت تدبیر و امید برغم جنگ اقتصادی دشمن، پروژه های مهمی به بهره برداری رسیده و کالاهای اساسی مردم به خوبی مدیریت شد.

وی تصریح کرد: وجود برخی مشکلات و مطالبات نباید مانع از عدم حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای شود و باید شرایط کشور بدرستی برای مردم تفهیم شود.

سلیمانپور یادآور شد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دراین استان بصورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد و تاکنون تمام مانورهای آزمایشی در این خصوص با موفقیت انجام گرفته و در برگزاری انتخابات الکترونیک شرایط پایدار و مطئمنی در این استان وجود دارد.

به باور وی، امنیت پایدار و بی نظیر استان قم در طول سالهای اخیر از دستاوردهای مهم دولت و مسئولان استانی است و با برنامه ریزی و هوشیاری کامل تاکنون هیچ مورد امنیتی و نگران کننده ای در این استان بوجود نیامده است.

وی اظهار داشت: در طول ۲.۵ سال گذشته بسیاری از توطئه های خطرناک امنیتی با هوشیاری و دلسوزی مسئولان در نطفه خفه شده و هم اکنون استان قم امن ترین استان کشور است.

معاون استاندار قم ادامه داد: کشور در اوج جنگ اقتصادی دشمن در مجموع بصورت مطلوبی مدیریت می شود اما در مناظرات اخیر ریاست جمهوری هرگز اشاره ای به این دستاورد مهم دولت در شرایط سخت تحریمی نشد.

به گفته وی، ۳ هزار تن از عوامل نیروی انتظامی و ۲ هزار تن از عوامل اطلاعاتی و امنیتی، سلامت و امنیت انتخابات در این استان را بصورت میدانی رصد و مدیریت خواهند کرد.

وی همچنین گفت: تعداد افراد رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان بسیار اندک بوده است.

سلیمانپور اظهار داشت: آیت الله مهدی نیکویی و آیت الله سید محمد سعیدی دو نماینده مردم استان قم برای تصاحب کرسی مجلس خبرگان رهبری هستند و از فردا تبلیغات این دو نفر طبق ضوابط و قوانین مربوطه آغاز می شود.

وی بیان کرد: امسال بیش از ۲۲ هزار تَن عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان قم مشارکت دارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ قم مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ قم مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ قم مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزاری انتخابات استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، کارشناس دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: بیش از ۳۰۲ حافظ قرآن کریم در هرمزگان در آزمون کتبی رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کامل قرآن کریم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید؛ فراخوان جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس در جزیره بوموسی
خدیجه شهسواری افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بندرعباس، میناب، بستک، بندرلنگه و بندرخمیر برگزار شد.
وی گفت: مرحله شفاهی این آزمون تیر امسال برگزار می‌شود.
وی افزود: شرکت کنندگان پس از موفقیت در این آزمون‌ها مدرک تخصصی قرآن کریم را دریافت می‌کنند.
این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود