Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به همراه حجت السلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: در راستای توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و نیاز مبرم زمین‌های مینی فوتبال در اردبیل خواستار ایجاد ۱۴ زمین مینی فوتبال از طرف وزارت ورزش وجوانان برای اردبیل شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وزیر ورزش و جوانان نیز در همین دیدار دستورات لازم را در خصوص ایجاد زیر ساخت‌های لازم در جهت زمین‌های مینی فوتبال و توسعه ورزش محلات و روستا‌ها را صادر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: فرمانداران و دهیاران در روستا‌ها در بحث ایجاد زیر ساخت و زیرسازی برای زمین مینی فوتبال تا ۲۵ درصد عملیات عمرانی را انجام خواهند داد و وزارت ورزش و جوانان هم مطابق با دستورات نسبت به فنس کشی و نصب چمن مصنوعی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انوشیروانی ادامه داد: رشته فوتبال یکی از رشته‌هایی است که علاقمندان بسیاری داشته و لازم است بستر‌های مناسب برای فعالیت نوجوانان و جوانان علاقمند به فوتبال خصوصا در محلات ایجاد گردد.

او اظهار کرد: امید است با احداث زمین‌های مینی فوتبال در آینده‌ای نه چندان دور شاهد درخشش فوتبالیست‌های استان در میادین ملی باشیم چرا که استان اردبیل مهد اسطوره فوتبال دنیا علی دایی و کریم انصاری فرد از بازیکنان مطرح دنیا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین در خصوص اهمیت توجه به ورزش محلات و روستا‌ها بیان کرد: توسعه ورزش محلات یکی از مهم‌ترین اهداف ما است چراکه مهم‌ترین مکان برای کشف استعداد‌های ورزشی افراد و پرورش آن و تبدیل شدن به یک ورزشکار حرفه‌ای محلات هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ورزش همگانی زمین فوتبال چمن مصنوعی ورزش و جوانان استان اردبیل مینی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم

طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

شایان  ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال