Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@10:43:12 GMT

همین عکس، همین ۱۷۰هزار تومان!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۰۷۰۸

همین عکس، همین ۱۷۰هزار تومان!

گرانی میوه و تره‌بار در روزهای اخیر باعث اعتراض مردم شده. یک توئیت بحث‌برانگیز که تصویر چند قلم میوه را نشان می‌دهد و ارزش ریالی آن را تحلیل کرده در زیر آورده‌ایم که با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.

به گزارش شریان نیوز،گرانی میوه و تره‌بار در روزهای اخیر باعث اعتراض مردم شده. یک توئیت بحث‌برانگیز که تصویر چند قلم میوه را نشان می‌دهد و ارزش ریالی آن را تحلیل کرده در زیر آورده‌ایم که با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هم بخوانیم: 

کاربری به نام انوشه نوشت: جزو معدود لذت‌های زندگی یک ایرانی، فصل خوردن میوه‌های تابستونی بود. اونم دیگه از بین رفت. من امروز قشنگ یک سکته‌ی ناقص دم صندوق میوه‌فروشی زدم.

کاربر دیگری نوشت: گوجه‌سبز کیلویی ۷۵ تومن و زردآلوی کیلویی ۴۰ تومنی رو کی دیگه میتونه بخره؟ یک بشقاب میوه‌ ۱۰۰ تومن پولش میشه.

مهرداد نوشت: آب معدنی کوچیک خریدم ۴ تومن، میوه و آب معدنی که مال کشور خودمونه اینا که تحریم نیست انقدر گرون باشه،نه ثبات قیمت هست نه نظارت

نوشین: ما خیال خودمونو راحت کردیم کلا میوه نوبرونه نمیخریم!

امیر: باورتون نمیشه از عید تا حالا میوه نخوردم من، هر چی ام میخرم واسه خانوم و بچه میگیرم چون بخوام خودم بخورم ۱ کیلو کمه خودمه. خیلی وحشتناک گرون شده. حقوقا رو هم دیر دادن

عوض لطیف: به همین میوه‌های خوشگل قسم که من فقط دو ساله ایران نیستم، واقعا دوست ندارم اینجوری باشه اما هر سری قیمتا رو میبینم احساس میکنم شبیه اینایی‌ام که چهل ساله ایران نبودن.

ساره موسوی نوشت: منم چند روز پیش چند تا دونه شلیل و یه گم گوجه‌سبز و گیلاس خریدم، شد ۱۶۰ تومن!
حالا کلا که میوه خریدنمون هم خیلی خیلی کم شده! یه وقتایی که می‌خوایم به خودمون حال بدیم میوه می‌خریم.

کاربر دیگری نوشت: ی زمانی با ۱۷۰ تومن سبد سبد کلی میوه میخریدیم

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج عجیب امید عالیشاه در بازی مقابل سپاهان که به‌نوعی فریب عثمان دابو را خورد، حالا سرخ‌ها در بازی حساس مقابل نساجی کاپیتان تیم خود را نخواهند داشت. عالیشاه در بازی با آلومینیوم اراک مصدوم بود و این بازی مهم را از دست داد و البته غیبتش به چشم آمد چرا که به نظر می‌رسد شماره 2 پرسپولیس جایگزین مناسبی ندارد.

عالیشاه در این فصل یکی از سه بازیکن برتر پرسپولیس بوده و شاید بتوان او را بهترین و مؤثرترین بازیکن تیمش هم نامید.

او در بازی با سپاهان هم با وجود دو هفته دوری از تمرین کیفیت خوبی ارائه داد و اگر اسیر آن ماجرای دقیقه 82 نمی‌شد، حالا می‌توانست در بازی قائمشهر دست مربی‌اش را بگیرد اما اکنون اوسمار دوباره باید بازی بدون کاپیتانش را تجربه کند و برای انتخاب جانشین مناسب برای این بازیکن چالش خواهد داشت.

در بیشتر بازی‌های قبلی وحید امیری بعضاً جانشین عالیشاه می‌شد و جای او را به‌عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک پر می‌کرد اما یک‌بار نیز محمد خدابنده‌لو در آن پست به میدان رفت. با این حال به نظر می‌رسد قابلیت‌های عالیشاه برای بازی در آن پست مناسب‌تر است و حتی امیری باتجربه نیز نمی‌تواند کاری که عالیشاه در آن منطقه انجام می‌دهد را انجام دهد.

پرسپولیس عصر دوشنبه باید در قائمشهر مقابل نساجی بازی کند و عالیشاه شانس بازی مقابل تیم استان خود را از دست داده است؛ در حالی که بودنش در آن مسابقه می‌توانست به لحاظ فنی و روانی شرایط پرسپولیس را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان