Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شیروان با اشاره به لزوم پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی گفت: بروز هرگونه تخلف و جرم در حوزه انتخابات شورا‌ها امری ناپسند است. خبرگزاری میزان - ششمین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی شیروان با حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و دیگر عوامل اجرایی ذی‌ربط با شرکت کاندیدا‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شیروان، زیارت، لوجلی و قوشخانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  میلانلوئی، رئیس دادگستری شیروان با اشاره به لزوم پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه را لازمه‌ انتخابات سالم و رقابتی توصیف کرد و اظهار داشت: بروز هرگونه تخلف و جرم در حوزه انتخابات شورا‌ها امری ناپسند است و باید همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و دستگاه‌های نظارتی به گونه‌ای تلاش کنند تا انتخاباتی سالم و در کمال امنیت و آرامش برگزار شود و نامزد‌ها و کاندیدا‌های آنان نیز در امر تبلیغات انتخاباتی صحت و سلامت کار و فعالیت را در دستور و اولویت خود قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: مردم به عملکرد و رفتار شایسته شورا‌ها و برنامه‌های آن ها توجه کنند و برنامه ریزی همه مسئولان و هیأت‌های اجرایی و نظارت نیز باید به گونه‌ای باشد که موجب فراهم سازی زمینه‌های برگزاری انتخابات رقابتی و سالم و پرشور باشد.
میلانلویی توصیه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا کاندیدا‌ها برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغات خود را در چارچوب قوانین و در فضای مجازی انجام دهند و به دور از اهانت و تخریب کاندیدا‌های رقیب، صرفا برنامه‌ها و عملکرد خود را در معرض ارزیابی و رأی مردم قرار دهد.
هدایتی نیا، دادستان عمومی و انقلاب شیروان نیز خدمتگزاران به مردم را به منزله جهادگران در راه خدا برشمرد و از اعلام آمادگی کاندیدا‌ها برای خدمت به مردم در قالب شورای اسلامی قدردانی کرد.
وی ضمن تشریح و توضیح جرایم ۱۹ گانه انتخاباتی به کاندیدا‌ها و هوادارانشان توصیه کرد: قانون مدار باشند و فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی خود را در چارچوب قوانین و مقررات و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های هیأت اجرایی و نظارت و بر اساس مصوبات و تصمیمات شورای تامین انجام دهند.
هدایتی نیا هشدار داد: در صورت عدم تمکین و متابعت از قانون و ارتکاب جرم مرتکبین مجازات خواهند شد.
تکلیف کاندیدا‌ها و هوادارانشان مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده قانونی از ظرفیت فضای مجازی، تشریح مصادیق جرائم و تخلفات انتخاباتی، مواد قانونی متناظر به جرایم و تخلفات انتخاباتی در قالب فایل‌های آماده و مکتوب برای کاندیدا‌ها از مهمترین مصوبات این جلسه بود.   بیشتر بخوانید: دبیرخانه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی باید تخلفات را در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام کند انتهای پیام/ برچسب ها: تخلفات انتخاباتی دستگاه قضایی خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تخلفات انتخاباتی دستگاه قضایی خراسان شمالی پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی کاندیدا ها شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا نیز در مراسم معارفه مدیرکل دادگستر قزوین اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسؤولان دستگاه قضائی مطرح می‌شود، اجرای سند تحول قضائی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضائی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسؤولان همدلی و همراهی باشد قطعاً در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

کد خبر 6091146

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است