Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان، مسابقه سرنوشت ساز تیم ملی مقابل عراق در آخرین دیدار دور نخست مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

امیری در بازی با هنگ کنگ در پست دفاع چپ بازی کرد و در دیدار مقابل بحرین یک خط جلوتر و در پست هافبک چپ به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال اسکوچیچ برای دیدار حساس تیم ملی مقابل عراق سه گزینه برای جانشینی امیری روی میز دارد. جهانبخش، ترابی و قایدی سه بازیکنی هستند که می‌توانند در این مسابقه در پست هافبک چپ به میدان بروند.

به نظر می‌رسد شانس علیرضا جهانبخش برای بازی در این پست بیشتر از سایر ملی پوشان است و بازی خوب این بازیکن در دیدار روز گذشته مقابل کامبوج، احتمالا اسکوچیچ را برای بازی دادن به او در پست هافبک چپ جای وحید امیری متقاعد کرده است. البته ممکن است اسکوچیچ از ترابی در این پست در ترکیب اصلی استفاده کند، اما بعید است مهدی قایدی را حتی با وجود درخشش مقابل کامبوج در ترکیب اصلی قرار دهد.

به احتمال خیلی زیاد در دیدار مقابل عراق مانند مسابقه با کامبوج، قلی زاده در سمت راست و جهانبخش در سمت چپ تیم ملی حضور خواهند داشت. اسکوچیچ می‌تواند از ترابی و قایدی به عنوان بازیکنان تعویضی در جریان مسابقه به جای این ۲ ملی پوش استفاده کند.

بیشتر بخوانید

جهانبخش: سعی کردیم به تیم ملی فوتبال کامبوج احترام بگذاریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مقابل عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا مقابل قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی و جام جهانی است.

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که شروع کننده بازی برای تیم ملی فوتسال ایران در دیدار حساس مقابل قرقیزستان هستند.

وحید شمسایی در دیدار امروز ایران مقابل حریفی که در دور گروهی شگفتی‌ساز شده، دو تغییر نسبت به مسابقه گذشته برابر کویت به وجود آورده که سعید مومنی(دروازه‌بان) و مسلم اولادقباد از جمع نفرات اصلی خارج شده و جای خود را به باقر محمدی و مهدی کریمی داده‌اند.

ملی پوشان فوتسال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا سه پیروزی مقابل تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت به دست آوردند و حالا هم در تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر و قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد