Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@19:26:48 GMT

افتتاح موسسه خیریه اکرام باران رحمت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۱۸۶

افتتاح موسسه خیریه اکرام باران رحمت

موسسه خیریه اکرام باران رحمت به منظور تکریم و نگهداری از نفرات صعب العلاج، برپایی طرح پیوند‌های آسمانی و کمک به کارکنان نزاجا با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز شنبه (۲۲ خرداد) افتتاح شد. برچسب ها: امیر سرتیپ حیدری نزاجا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر سرتیپ حیدری نزاجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند

عباس روشن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: معلمان و جامعه فرهنگی همواره در ترویج فرهنگ کمک به ایتام و نیازمندان پیشگام بوده اند.

وی افزود: با آغاز طرح اکرام و ایتام در کمیته امداد در اواخر دهه هفتاد، معلمان در سوق دادن دانش آموزان و خانواده آنها به این امر خداپسندانه پیشگام بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: آموزگاران، دبیران و اساتید دانشگاه بعنوان قشر فرهیخته فرهنگی حمایت سه هزار و ۴۰۰ فرزند ایتام و محسنین را پذیرفته و در قالب حامیان حقیقی و حقوقی مراحم ارزشمند خود را به حساب مستقیم فرزندان واریز می‌کنند.

روشن ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن هفته معلم و از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه، پویش حامی یابی همدلانه در بین جامعه فرهنگیان با هدف تجلیل از حامیان فرهنگی و توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه همه افراد نوع دوست و نیکوکار می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، گفت: در حال حاضر، هفت هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان و مشمول طرح اکرام هستتد که از سوی حامیان و خیرین حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تاکید بر پرداخت مستقیم کمک‌های حامیان به حساب فرزندان معنوی، عنوان کرد: علاقه‌مندان به این طرح با مراجعه به سایت irhttp://emdad.ekram.ir، ادارات ۱۹ گانه کمیته امداد در سراسر استان و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۲۰۷۱۹ می‌توانند عضویت خود را در این طرح به ثبت و فرزند معنوی را به دلخواه انتخاب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران