Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@02:06:58 GMT

کروس:کنترل امباپه را از خط میانی شروع می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۲۵۴

کروس:کنترل امباپه را از خط میانی شروع می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، آلمان ها در نخستین دیدار خود در یورو ۲۰۲۰ سه شنبه در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان فرانسه، قهرمان جهان خواهند شد.

تونی کروس در کنفرانسی مطبوعاتی در مورد این رویارویی بزرگ و مهم صحبت کرد. او گفت: من واقعا منتظر اولین بازی هستم. در ۲ هفته گذشته به عنوان یک تیم، واقعا خوب کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی، دو قدم به جلو برداشتیم. هنوز هم یکسری مسائل جزیی باقی مانده که باید تا قبل از انجام اولین بازی برطرف کنیم.

وی افزود:به طور مستمر با یواخیم لو صحبت می کنیم. تلاش ما این است که از ایده هایش استفاده کنیم.برای ما مهم است که هر بازیکنی بداند در زمین چه کاری باید انجام دهد. البته مشخص است که برابر فرانسه باید خوب باشیم و هرچه در توان داریم، خرج کنیم. مقابل این حریف باید توپ را برای مدت طولانی نگه داریم. زیرا اگر حریف صاحب توپ شود و امباپه را صاحب توپ کند، کار مشکل می شود. 

کروس ادامه داد:از خط میانی، باید کنترل امباپه را آغازکنیم. در این منطقه بازیکنان زیادی با خصوصیات مختلف داریم. کیمیش می تواند به عنوان مدافع راست و بازیکن خط میانی بازی کند. گوندوغان نیز ویژگی های عالی دارد. ما باید از تمام ظرفیت خط میانی خود برای این منظور استفاده کنیم.

ستاره رئالی تصریح کرد:البته مربی ما تصمیم نهایی را خواهدگرفت. اما ما وقتی که کیمیش و گوندوغان را در زمین داریم، شرایط خوبی را ایجاد می کنیم.البته فرانسه با تیمی که دارد، دنبال دست یابی به مقام قهرمانی است. اما حس می کنم ما نیز تیمی خوب داریم که جاه طلب است و دقیق عمل می کند.

کروس همچنین در مورد انگولو کانته و کریم بنزما نیز عنوان کرد: کانته هافبک بسیار خوبی است. من بازی های خوبش را فصل قبل در لیگ قهرمانان دیدم. بنزما را نیز خوب می شناسم. او قطعا به تیم کشورش کمک خواهد کرد. با این حال به خط دفاعی تیم ملی خود اطمینان دارم. باید همه در کنار هم تلاش کنیم تا بتوانیم جلوی او و یارانش را بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خط میانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو، سرمربی سابق میلان، نسبت به عملکرد رافائل لیائو در این باشگاه تردید دارد و او را با جود بلینگام در رئال مادرید مقایسه می‌کند.

میلان برای دومین فصل متوالی هیچ جامی به دست نمی‌آورد. روسونری در دربی دوشنبه شب مقابل اینتر با نتیجه 2-1 شکست خورد و برای ششمین بار متوالی در دربی میلان با شکست سن سیرو را ترک کرد.

کاپلو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "در قسمت دوم فصل، میلان از کمک برخی از بازیکنان کلیدی برخوردار نبود: مایک ماینیان، تئو هرناندز، فیکایو توموری و رافائل لیائو. اگر آن‌ها ستون‌های آینده میلان باشند، فکر کردن به آینده سخت خواهد بود. اولین کاری که مدیران باید انجام دهند این است که بفهمند آیا این بازیکنان همچنان می‌خواهند بمانند یا می‌خواهند بروند. میلان به سه خرید نیاز دارد، یک مدافع میانی، یک هافبک میانی و مشخصاً یک مهاجم نوک."

لیائو پس از باخت میلان به اینتر و حذف از لیگ اروپا مقابل رم مورد انتقاد هواداران و رسانه‌ها قرار گرفته است.

کاپلو با بررسی عملکرد لیائو گفت: "لیائو پتانسیل فوق العاده‌ای دارد، اما هرگز نمی‌دانید که او چه نوع بازی‌ای انجام خواهد داد. به همین دلیل است که من در مورد او شک دارم. برای من باورنکردنی است که بازیکنی با این کلاس فاقد عزم و اراده‌ای باشد که من از بازیکنی مثل او انتظار دارم. به جود بلینگام در رئال مادرید نگاه کنید. تاثیر او تکان دهنده بود. با این حال، اگر لیائو و تئو هرناندز متوقف شوند، میلان 60 درصد از تیمش را از دست می‌دهد."

کاپلو همچنین درباره وضعیت استفانو پیولی در میلان گفت: "در هر صورت، هواداران باید قدردان پیولی باشند. او شایسته کسب یک اسکودتوی غیرمنتظره بود و میلان را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند."

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!