Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@09:42:52 GMT

محسن خلیلی: تیم‌ ملی به هماهنگی مطلوبی رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۴۲۳

پیشکسوت فوتبال ایران می گوید بازی پایانی تیم ملی برابر عراق از دیدار برابر بحرین حساس‌تر است اما ایران می‌تواند این حریف را شکست دهد

محسن خلیلی صحبت هایی در مورد تیم ملی عنوان کرد

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، محسن خلیلی درباره دیدار پیش روی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق گفت:

در زمانی که بازی های رفت در مقدمات جام جهانی برگزار می شد اتفاقات بدی برای فوتبال ایران رخ داد و این مساله باعث شد کار صعود ما از این مرحله بسیار سخت شود اما با درایت و تلاش و جان فشانی که بازیکنان انجام دادند تیم ما بازی های بسیار خوبی در سه بازی اخیر انجام داد و حالا می تواند با کسب یک پیروزی شیرین برابر عراق از گروه صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما الان امیدوار هستیم چون با خلاقیتی که بازیکنان در بازی های اخیر از خود به نمایش گذاشتند نشان دادند که هیچ حریف آسیایی نمی تواند مقابل آن ها بایستد به همین خاطر آن ها می توانند با شایستگی برابر عراق به برتری برسند و به مرحله بعد صعود کنند.

او افزود:

بازیکنان ما نشان دادند تیم ملی فوتبال ایران قدرت اول آسیاست و بیهوده نیست که سال‌هاست جزء ۴۰ تیم برتر جهان قرار داریم. در خط حمله دو بازیکن بسیار ارزشمند مثل مهدی طارمی و سردار آزمون را در اختیار داریم که زوج بسیار خوبی تشکیل داده اند. در کنار آن ها علیرضا جهانبخش که از تجربه زیادی برخوردار است حضور دارد و می تواند بیشتر به تیم ملی کمک کند. پتانسیل بالای تیم ملی و همین طور خلاقیت بازیکنان و استفاده از فرصت ها کمک کرد تیم ما در سه بازی اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته باشد و به بازی برابر عراق امیدوار باشیم. امیدوارم با همین روحیه بالا تیم برابر عراق به میدان برود و به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند. الان چشم همه مردم ایران به ساق پای بازیکنان است.

او همچنین درباره تیم ملی فوتبال عراق هم گفت:

عراق از تیم های خوب آسیا محسوب می شود و کیفیت بازی این تیم قاعدتا بهتر از بحرین خواهد بود. بازی های فوتبال تیم ملی ما برابر عراق همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بوده و در سال های اخیر هم این بازی های برایمان سخت شده است و با شکست در جام ملت های آسیای ۲۰۱۵ دیگر خاطرات خوبی از این بازی نداریم و حالا امیدواریم بازیکنان ما با انجام یک بازی هوشمندانه برد پرگلی به دست آورند و روزهای درخشانی را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

خلیلی همچنین گفت:

دیدار برابر عراق از بازی برابر بحرین برای ما حساس تر است و مسلما کادر فنی باید تلاش کند فراتر مباحث فنی، حاشیه های اطراف تیم را هم کنترل کند تا این حاشیه ها به تیم ضربه نزند. تیم های حرفه ای همیشه مسائل حاشیه ای را مدیریت می کنند تا به زمین منتقل نشود. قطعا تیم مدیریتی همراه تیم ملی هم به خوبی این مساله را می داند و به دنبال آن است که تیم بدون حاشیه برابر عراق بازی کند.

او در پایان خاطر نشان کرد:

با وجود اینکه بازیکنان تیم ملی ما مدت بود با هم بازی نکرده بودند و بازی های تدارکاتی هم قبل از شروع این بازی ها نداشتیم اما کم کم تیم به هماهنگی مطلوبی رسیده است. این نشان می دهد بازیکنان چقدر حرفه ای هستند و چقدر خوب می توانند در شرایط سخت عملکرد خوب خود را به نمایش بگذارند. تیم ما ستاره های بسیار خوبی را در اختیار دارد که قطعا این موضوع می تواند دست کادر فنی را برای انتخاب ترکیب باز بگذارد. بازیکنان ما آنقدر کیفیت مطلوبی دارند که هر وقت یک بازیکن تعویض می شود و بازیکن بعدی به میدان می رود بازیکن جایگزین کیفیت بازیکن فیکس را به نمایش می گذارد که این نشان می دهد همه بازیکنان ما از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. با این حال امیدوارم تیم ملی ما با اتکا به این ستاره ها برابر عراق برد پرگلی به دست آورد و مردم ایران را خوشحال کند.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ محمد پنجعلی مهدی قائدی: خیلی ها می‌ گویند شبیه به خداداد عزیزی بازی می‌ کنم سردار آزمون گزینه جانشینی زلاتان در میلان تحویل توپ دیدار ایتالیا-ترکیه به داور با استفاده از ماشین کنترلی / عکس برتری 3-0 ایتالیا مقابل ترکیه، بهترین برد تاریخ آتزوری در رقابت های یورو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران بازیکنان ما برابر عراق تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود

به گزارش ورزش سه، اکبرپور پس از شکست دو بر یک استقلال ملاثانی برابر سپاهان در وقت‌های اضافه در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. می‌دانستیم نه بازی سنگینی است و به خوبی برنامه‌ریزی کرده بودیم. فکر می‌کنم کمتر تیمی در ایران باشد که بتواند مثل استقلال ملاثانی عمل کند. سپاهان اصلا موقعیت نداشت؛ یک ارسال و یک پنالتی و تمام. کل بازی را بسته بودیم. امروز از یک شیوه‌ای استفاده کردم و سعی کردم بازیکنان تیمم را من تو من بدهم. فکر می‌کنم شیوه بسیار خوبی بود و در این شیوه موفق شدیم. برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم و پس از اینکه گل خوردیم، توانستیم به بازی برگردیم. روی یک اتفاق و تجربه حریف گل خوردیم. من سه تعویض داشتم که کلا بازیکنان جوان بودند و بقیه هم جوان‌تر بودند اما تعویض‌های سپاهان را دیدید که بازیکنان میلیاردی از بازی بیرون می‌رفتند و میلیاردی‌تر به بازی می‌آمدند.

او ادامه داد: به تیمم، بازیکنان و مردم خوزستان تبریک می‌گویم. بازیکنانم چیزهایی را که گفتم، مو به مو اجرا کردند و اگر سه دقیقه دیگر طاقت می‌آوردند، قطعا در پنالتی سپاهان را می‌بردیم، چون روی آن هم کار کرده بودیم، اما این اتفاق نیفتاد. به هر حال بحث تجربه است. شما نمی‌تواند از نظر سخت افزاری و نرم افزاری سپاهان را با ما مقایسه کنید. می‌توانم درباره خیلی چیزها صحبت کنم، مثل مکمل‌ها و ویتامین‌هایشان که بعد از ۹۰ دقیقه به آنها رسیدگی کردند، اما بازیکنان ما را دیدید. خیلی تلاش کردند و یک بازی فوق‌العاده تاکتیکی ارائه دادند. امروز بازی تیم‌مان را دوست داشتم که با نظم آنچه را که‌ گفتم، در زمین انجام دادند. فکر می‌کنم فوتبالدوستان از بازی امروز استقلال ملاثانی کرد، لذت بردند و حتی بعضی از بازیکنان سپاهان هم تعجب کرده بودند. خدا را شکر بازی خوبی بود.

ویدئو: 331163

اکبرپور در واکنش به اینکه عملکرد استقلال ملاثانی مقابل سپاهان قابل انتقاد بود، گفت: شما در جریان هستید ما برابر چه تیمی بازی کردیم؟ ما بازی سپاهان را در ۱۰ هفته آنالیز کرده بودیم. این تیم استقلال و ملوان را ۴۵ دقیقه در هجده خودش نگه داشته بود. به هر حال تیمی که هفت بازیکن ملی‌پوش دارد، قطعا سوار بازی می‌شود. فکر‌ می‌کنم شما زیاد فوتبالی نیستید که این سوال را پرسیدید، اگر فوتبال بودید بازی منچسترسیتی و رئال مادرید را می‌دیدی و می‌رفتی به رئال مادرید می‌گفتی چرا ده نفره عقب نشستی و بازی را بردی. فوتبال فرق کرده است. فوتبال، فن و ریاضی شده است. اگر بتوانی در زمین اشکال هندسی بازیکنانت را درست رعایت کنی، فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنی. دیدید که سپاهان در ۹۰ دقیقه نتوانست ما را ببرد. باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما بازی تاکتیکی کردیم و برنامه تاکتیکی‌مان اینطور بود. در فوتبال روز دنیا ایرادی به بازی این بازی‌ها نمی‌گیرند. من اگر مقابل سپاهان باز بازی می‌کردم، بازی ۵-۰ تمام می‌شد.

سرمربی استقلال ملاثانی در خصوص حواشی تیمش در هفته‌های اخیر عنوان کرد: به هر حال در فوتبال روز دنیا و فوتبال ایران، مربیانی موفق هستند که روانشناس‌های خوبی باشند. اگر بتوانی تیمت را از نظر روانی سریع به میادین مسابقه برگردانی، موفق هستی. خیلی چیزها در فوتبال جدید شده و مثل قدیم نیست. ما تمام تلاش‌مان را کردیم که این روحیه را به بازیکنان‌مان بدهیم.

او در ادامه با اعلام استعفای خود گفت: من تقریبا ۱۲ هفته در خدمت این تیم بودم و خیلی سختی کشیدم و فکر می‌کنم پیر شدم، چون من عشق به کارم و بازیکنانم داشتم. خیلی برای این تیم و بازیکنانم تلاش کردم و امروز خیلی دلم برای بازیکنانم سوخت. اتفاقاتی در فوتبال امروز در بیرون زمین افتاد که برای من خوشایند نیست. من سعی می‌کنم هیچوقت اخلاق را به ورزش و فوتبال و پول ترجیح ندهم. این اتفاقی که افتاد از نظر اخلاقی خوب نبود و از اینجا با کمال عذرخواهی از مردم خوزستان، تمام بازیکنان و مسئولانی که تا امروز کمک کردند، استعفا می‌دهم و دیگر من را کنار تیم استقلال ملاثانی نمی‌بینید.

اکبرپور حاضر به توضیح درباره این اتفاقات نشد و عنوان کرد: مسائلی که درون خانواده است، توضیح دادن ندارد، ولی آدم همیشه باید شخصیت و جایگاهش را دوست داشته باشد. باید سعی کنیم به همدیگر احترام بگذاریم. من هم احترام می‌گذارم و دلم برای همه شما تنگ می‌شود، اما این را بدانید که به زودی خبرهای خوبی برای استان‌تان می‌شنوید.

او در واکنش به اینکه برخی مربیان در شرایط بد می‌جنگند، گفت: من خیلی جنگیدم. من خیلی به تیمم علاقه دارم و اتفاقات خیلی سختی در این مدت برایمان افتاد که در کنفرانس دیروز هم گفتم. فکر نمی‌کنم کسی با این شرایط اینجا کار می‌کرد. روح من جنگجو است و به خاطر همین ماندم و کار کردم. امروز اتفاقاتی افتاد که اصلا دوست ندارم. وقتی آدم‌های غیرفوتبالی وارد ورزش می‌شوند، اتفاقاتی میفتد که ناراحتت می‌کند. به خاطر همین دوست دارم امروز از شما خداحافظی کنم. خیلی دلم برایتان تنگ می‌شود.

اکبرپور در پایان عنوان کرد: امیدوارم این بازیکنان در ادامه راه موفق باشند. این بازیکنان جسور و غیور و فداکار هستند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. اگر عمری باقی ماند، قطعا برای تک تک‌شان جبران می‌کنم. خیلی ممنونم‌ که تا امروز من را تحمل کردید، چه بدخلقی و چه خوش خلقی. امروز خاطره بسیار خوبی در استادیوم فولاد خوزستان برایم ثبت شد و از صمیم قلبم آرزو می‌کنم تمام تیم‌های استان خوزستان در لیگ بماند. این استان به فوتبالش زنده است. مرسی از تماشاگران خوب فولاد و مردم اهواز که امروز آمدند و حمایت کردند. به استان خوزستان بابت داشتن تیمی مثل استقلال ملاثانی تبریک می‌گویم.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم