Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - لوح سپاس کنفدراسیون آسیا برای تقدیر از میزبانی مطلوب سازمان منطقه آزاد کیش به دکتر آهنگران رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان منطقه آزاد کیش اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال آسیا و اقیانوسیه ، انتخابی المپیک ناشنوایان، شامگاه پنجشنبه 20 خرداد در مرکز همایش های بین المللی جزیره برگزار و از همکاری خوب سازمان منطقه آزاد کیش به ویژه موسسه ورزش و تقریحات سالم که زمینه معرفی کیفیت مطلوب این میزبانی درسطح آسیا فراهم کرد، تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش در مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ، خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به نمایندگی از دکتر آهنگران رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان لوح تقدیر کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا را دریافت کرد.
در این مراسم دکتر علینژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، دکتر سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، دکتر فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، دکتر کریمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، پورگر رئیس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان، فرشادان رئیس کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم و دبیر کل فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور عراق حضور داشتند.
بنا بر اعلام مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در این مراسم ، وزارت ورزش به پاس تجلیل از زحمات ملی پوشان پاداش ویژه‌ای برای تیم فوتبال ناشنوایان در نظر گرفته شده است.
گفتنی است با مرمت و بازسازی استادیوم فوتبال شماره دو مجموعه ورزشی المپیک کیش، این منطقه میزبانی شایسته ای از رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان 2022 خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد کیش ورزش های ناشنوایان ناشنوایان آسیا وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد