Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:07:24 GMT

آغاز پیش تولید اولیه سریال حضرت معصومه (س)

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۴۷۷

آغاز پیش تولید اولیه سریال حضرت معصومه (س)

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مجتبی امینی تهیه کننده سینما و تلویزیون آخرین وضعیت پروژه حضرت معصومه (س) را تشریح کرد. 

وی در این باره  گفت: مدتی است که نگارش نسخه سریال حضرت معصومه (س) به پایان رسیده است و نظرات مثبتی از سوی مشاوران مذهبی درباره فیلمنامه دریافت کردیم که نویسندگان این اثر در حال بررسی و جمع بندی نهایی آن  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم وارد فاز پیش تولید صفر این سریال شده ایم ‌و پیش بینی میشود تا پایان سال جاری به پیش تولید نهایی رسیده و پس آن، ساخت مجموعه آغاز شود.
 پروژه حضرت معصومه (س) به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول پور و کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی با همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در مرکز سیمافیلم تولید خواهد شد.

برچسب‌ها حرم حضرت معصومه (س) سریال جواد افشار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س سریال جواد افشار حرم حضرت معصومه س سریال جواد افشار حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت