Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این باره نکاتی گفتنی است:

نخست آنکه ممکن است شورای نگهبان بگوید ما فقط باید، آن مستندات را در اختیار شخص «نامزد رد صلاحیت شده» قرار دهیم. در این صورت پیشنهاد می کنم جناب آقای دکتر لاریجانی همت کنند و برای خدا شخصا آن مستندات را تحویل بگیرند و آن را منتشر کنند. 

نکته دوم آنکه چه خوب است سایر نامزدهای رد صلاحیت شده از قبیل آقایان جهانگیری، پزشکیان، احمدی نژاد، دهقان، ضرغامی، شریعتمداری، محسن هاشمی، و….

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم مشابه همین درخواست را مطرح کنند و اگر قبلا هم این کار را کرده اند مجددا به این امر اقدام کنند. کمپین خوبی است که شورای نگهبان را به اعلام ادله خود ملزم کند. 

و نکته آخر آنکه همه دلسوزان انقلاب برای خاطر خودشان هم که شده باید به این عملکرد شورای نگهبان که به هیچ کس پاسخگو نیست، اعتراض کنند. 

هیچ کس حتی شخص دکتر لاریجانی تصور نمی کرد که روزی این شتر به منزلگاه او برسد. شک نکنید که فردا این «رد صلاحیت بدون پاسخگویی» به طرفداران امروز شورای نگهبان هم می رسد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش