Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان بندرعباسی به‌عنوان پرچمداران حوزه امنیت دریایی از اهمیت مشارکت در انتخابات سخن گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی نشان از مردمی‌بودن و وابستگی امورات کشور با تجمیع نظرهای مردمی دارد.

بازرترین مشخصه یک نظام مردم سالاری را در کشور ایران شاهد هستیم که با حضور در انتخابات در عالی ترین مقام اجرایی کشور دولت‌مردانی را انتخاب می کنند  که بتوانند برای این مرز و بوم خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عرصه های انتخاباتی از دیرباز تا کنون در کشور عزیز ایران از اهمیت بالایی برخودار می باشد و نحوه مشارکت مردم زبان زد تمام جهانیان بوده است.

حضور در عرصه انتخابات به یک ویژگی ملی تبدیل شده است، چرا که با این حضور نه تنها به منزله انداختن یک رای در صندوق، بلکه به تمام جهان القا کرده ایم که در تمام عرصه های تصمیم گیری این کشور مردم پای کار هستند.

برای تعیین سرونوشت کشور رای می دهم

حسینی یکی از فروشندگان قطعات اتومبیل شهر بندرعباس در گفت و با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز از حضور در عرصه انتخابات سال جاری سخن گفت و اظهار کرد: به عنوان یک فردی از این جامعه برای تعیین سرنوشت کشورم در روز رای گیری به محل اخذ رای مراجعه می کنم و رای خود را به صندوق آرا خواهم انداخت.

شهروند بندرعباسی نشان دادن قدرت و اقتدار ایران اسلامی را یکی از دلایل حضورش در این عرصه عنوان کرد و افزود: حضور مردم در انتخابات برای دشمنان این کشور بیم آفرین و برای مردم امید آفرین خواهد بود.

 

حضور در انتخابات پایانی بر مشکلات فعلی است
صادقی یکی دیگر از شهروندان بندرعباسی که در صنف فروش البسه مشغول به کار است در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز ضمن انتقاد از عملکرد ۸ ساله دولت، اظهار کرد: سعی بر این داشتم که در انتخابات سال جاری شرکت نکنم اما با توجه به اینکه برخی از کاندیداهای حامی دولت را در عرصه مشاهده کردم تصمیم خود را عوض نمودم.

وی با بیان اینکه رای من در روی کار نیامدن دولت فعلی در عرصه جدید انتخابات بسیار تاثیرگذار است، افزود:  با تصمیم درست و نگاه به ویژگی های یک کاندید اصلح نخواهیم گذاشت دولت فعلی تکرار شود.

کاسب بندرعباسی تصریح کرد: مردم ایران از شرایط فعلی به تنگنا آمده اند و هر چه زودتر چشم انتظار فرا رسیدن ۲۸ خرداد ماه هستند تا تصمیمی درست و تاریخی بگیرند و از این وضع موجود راحت شوند.

در طول عمر دولت فعلی تغییری احساس نشد

یکی از شاغلین صنف میوه و تره بار شهرستان بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد:  برای انتخابات ریاست جمهوری رای نمی دهم زیرا در ۸ سال اخیر تغییری در کشور ایجاد نشده است و مردم در شرایط بد اقتصادی قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه دو فرزند دارم و نگران آینده آنهاهستم، گفت: دفعه قبل در عرصه انتخابات مشارکت کردم و از رای دادنم پشیمان هستم زیرا رای خود را به دولت فعلی دادم و تغییری در وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم از سوی دولت مردان ندیده ام.

میوه فروش بندرعباسی با بیان اینکه کارایی دولت فعلی از دولت قبلی هم بدتر است، عنوان کرد: دولت آینده ای که روی کار می آید، اوضاع نابسامان را چگونه می خواهد تغییر دهد و تحویل دهد که نظرها را عوض کند.

رئیس جمهوری کارآمد انتخاب کنیم
بهاری یکی از  فعالان صنف آرایشی و بهداشتی شهرستان بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: در عرصه انتخابات مشارکت خواهم داشت زیرا بر این باورم که در انتخاب رئیس جمهوری کارآمد تاثیرگذار خواهم بود.

شهروند بندرعباسی با انتقاد از عملکرد دولت فعلی در عرصه  روابط بین الملل اظهار کرد: ما در اوج نابسامانی روابط بین المللی قرار داریم و امیدوارم با انتخاب شدن رئیس جمهوری کارآمد بتوانیم در این عرصه شاهد رشد ارتباطی باشیم.

بهاری ضمن گلایه از شرایط اقتصادی موجود در کشور گفت: عملکرد دولت راضی کننده نبوده است و با تمام توان و منابعی که در اخیتار داشته اند نتوانستند به خوبی کار کنند.

وی ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری  مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: برای بهتر شدن وضع کشور و ایجاد آرامش اقتصادی و رفاه عمومی به اتفاق خانواده در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

مدیران با بی کفایتی به رای مردم بی احترامی نکنند
غلامی یکی از بازاریان بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز در خصوص مشارکت در انتخابات اظهار کرد: احساس می کنم رای بنده هیچ تاثری در انتخابات ندارد زیرا مدیران بی کفایتی که ۸ سال اخیر روی کار آمدند با عملکردشان هیچ احترامی به رای مردم نگذاشتند.

این کاسب کار بندرعباسی با بیان اینکه در دور اول انتخاب دولت فعلی در انتخابات شرکت کرده ام و به دولت فعلی نیز رای داده ام، گفت: کارنامه ضعیف دولت باعث شد در انتخابات گذشته شرکت نکنم و در دور جدید نیز با بی انگیزگی انتخاباتی روبرو هستم.

کاندیداهای ریاست جمهوری بازنده اخلاق نباشند
موسوی یکی از شهروندان شهرستان بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز گفت: ۴ سال گذشته در انتخابات شرکت کردم زیرا رای اولی بودم و شوق حضور در انتخابات را داشتم.

وی با بیان اینکه در این دور از انتخابات  در رای دادن مردد هستم، افزود: دلیل این تردید مشکلات و وضع فعلی کشور است که بر تمام ابعاد زندگی مان تاثیر گذاشته است.

موسوی ادامه داد: از سویی دیگر با خود فکر می کنم اگر در این عرصه برای بار دوم حضور پیدا نکنم اجحاف بزرگی در حق یک کاندید اصلح می شود و با یک رای هم می توان کمک شایانی برای انتخاب فردی تاثیرگذار در زمینه اقتصاد و معیشت مردم شد.

وی با بیان اینکه مناظره های انتخاباتی را دنبال می کنم، تصریح کرد: متاسفانه برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری با ایجاد حاشیه و خارج از اخلاق مداری در این عرصه گام نهاده اند که به شدت این عمل آنها محکوم است.

شهروند بندرعباسی گفت: مردم بهترین تصمیم گیرنده هستند و شوهای انتخاباتی دیگر تاثیری در جمع آوری آرای مردمی نخواهد داشت.

موسوی با اشاره به اینکه نیاز امروز مردم مدیر کارآمد برای مدیریت کشور است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با مشارکت بالای مردم در عرصه انتخابات فردی را انتخاب کنیم که آلام جامعه را کاهش دهد.

انتخابات ماه جاری یکی از مهم ترین عرصه های انتخاباتی کشور در سال های گذشته تا کنون قلمداد می شود زیرا مردم از وضع نابسامانی که دولت مردان رقم زده اند بسیار گلایه دارند.

از سویی دیگر  مردم امید دارند با حضور حداکثری در روز رای گیری و انتخاب فردی اصلح دامنه گسترش مشکلات توقف یابد و دولت جدید با اخذ تصمیماتی درست بتواند از مشکلات جامعه به خصوص در حوزه اقتصاد دلگرمی را به جامعه بازگرداند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بندرعباس در گفت عرصه انتخابات ریاست جمهوری دولت فعلی رای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از وضعیت باشگاه استقلال می گوید.

طرفداری | اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، برگزار شد.

در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، عبدالعلی علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت:

صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد:

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و به خصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌ دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود:

این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه با حضور عبدالعلی علی عسکری، فرشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس