Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ابتدای نشست امیر حسین شادمانی دبیر انجمن ضمن ارائه گزارش سه ماه نخست سال جاری انجمن در خصوص فعالیت ها، نشست ها و اقدامات انجام شده توضیح داد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت و  سپس عنوان داشت:هدف از برگزاری نشست امروز ، تشریع مساعی و بهره مندی از نقطه نظرات،پیشنهادات و بیان مشکلات و ضعف های احتمالی در این زمینه از سوی مسئولین و یا نمایندگان ارکان قضایی فدراسیون های ورزشی می باشد تا بتوانیم ضمن آشنایی بیشتر به سرفصل های مناسب در بخش آموزش و مشاوره دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه زهرا ارسنگ نایب رئیس انجمن خاطر نشان کرد:در بحث حقوق ورزشی با موارد عمومی و اختصاصی قوانین مواجه هستیم تا با هماهنگی معاونت حقوق وزارت ورزش بتوانیم کمک حال جامعه ورزش بوده و اثری ماندگار باقی گذاریم.

حمید باقر نیا سرپرست انجمن حقوق ورزشی نیز ضمن خیر مقدم گفت:هدف از برگزاری نشست حاضر  این است که ما شنونده باشیم و شما عزیزان موارد، مشکلات،نواقص و دغدغه های مباحث حقوقی فدراسیونها را مطرح کرده تا بتوانیم ضمن تشریع مساعی با برگزاری دوره های آموزشی در صدد رفع آنها برآییم.وی افزود به همین منظور ابتدا از  ۱۱ فدراسیون دعوت کردیم تا در این نشست حضور یابند و در جلسات بعدی فدراسیونهای دیگر دعوت می شوند.

در ادامه مسئولین و نمایندگان ارکان قضایی فدراسیون های گلف، تنیس، هندبال، ناشنوایان، بوکس، انجمن های ورزشی، ورزش های کارگری، سوارکاری، اسکواش، قایقرانی و اسکی به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه ها ، مشکلات و ضعف های موجود پرداختند.

نبود زیر ساختهای لازم،کهنه بودن قوانین حقوق ورزشی،متفاوت بودن نوع مباحث حقوقی فدراسیونها با توجه به نوع عملکردشان، نبود منابع لازم، بی اطلاعی قسمت اعظم جامعه ورزش کشور از حقوق قانونی خود در ورزش، بی اطلاعی از قوانین بین المللی و حتی داخلی، موازی کاری و تداخل برخی فعالیت ها ،نبود بانک اطلاعاتی جامع وکلای ورزشی، اصلاح قوانین و توجه به تخصصی بودن مباحث حقوق ورزشی از جمله موارد قید شده در این نشست از سوی مسئولین و نمایندگان ارکان قضایی فدراسیون ها بود که مطرح و مقرر شد تا پس از تجمیع موارد فوق از سوی تمامی فدراسیونها جهت آموزش اولویت بندی گردد.

256 251

کد خبر 1524513

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ها حقوق ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دکتر محمد رسول خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی حکمی دکتر علی اکبر کریمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد؛ بنابراین گزارش در حکم کریمی آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون ملّی ورزش‌های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امیدوارم در چارچوب سیاست‌های دولت مردمی و وظایف تعریف شده در ماده ۱۲ اساسنامه، در جلب همکاری نهاد‌های ذی ربط و تحکیم حضور فعال و عزت‌مند کشورمان در سطح بین المللی و همچنین انسجام و یکپارچگی فعالیت‌های ورزشی در مراکز آموزش عالی موفق باشید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر کریمی رئیس اداره ورزش قهرمانی، رئیس کمیته امور استان‌ها و هیات‌های ورزشی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی مسئول کمیته فنی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و عضویت در هیات رئیسه را در کارنامه خود دارد.

دیگر خبرها

  • کریمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی شد
  • هم اندیشی ادیان و مسئله غزه
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران