Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@05:30:03 GMT

تعهدات سنگین مالی، بحران تیم های عربستانی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۵۴۲

تعهدات سنگین مالی، بحران تیم های عربستانی

تیم های لیگ حرفه ای عربستان در مجموع نزدیک به 167 میلیون دلار تعهدات و بدهی های مالی دارند که به یک بحران تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ریاض عربستان نوشت که روز گذشته کمیته بهره وری مالی باشگاه های ورزشی در عربستان، کل تعهدات مالی قابل پرداخت تا 30 آوریل 2021 میلادی را برای باشگاه های لیگ جام حرفه ای شاهزاده محمد بن سلمان را اعلام کرد که مجموعاً 167 میلیون دلار یا حدود 627 میلیون ریال سعودی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الاتحاد با تعهدات مالی به میزان 37 میلیون دلار در صدر باشگاه های سعودی قرار گرفت در حالی که این مبلع برای باشگاه النصر 36 میلیون دلار بود و تیم الاهلی نیز با 33 میلیون دلار در رده سوم باشگاه های بدهکار قرار گرفت، الشباب با 18میلیون دلار چهارم شد، الوحده باشگاه پنجم بدهکار با 14 میلیون دلار و باشگاه الهلال با 6 میلیون دلار سعودی ششم شدند.


این تعهدات اعلام شده توسط کمیته بهره وری مالی شامل موارد مربوط به کلیه فعالیتها در باشگاههای لیگ حرفه ای عربستان است، مشروط بر اینکه برنامه ای برای حقوق و دستمزد در نظر گرفته نشده باشند. در صورتی که باشگاههای بدهکار این تعهدات را انجام دهند، گواهی صلاحیت مالی را دریافت می کنند که مهلت انجام آن در تاریخ 21 آگوست 2021 به پایان می رسد.


فصل گذشته تیم هایی نظیر النصر به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود، گواهی صلاحیت مالی را دریافت نکرد و این تیم از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم شد و به همین دلیل آنها مجبور شدند تا جلال الدین ماشاریپوف بازیکن جدید خود را به تیم شباب الاهلی امارات قرض دهند.

عربستان الشباب الاهلی الاتحاد النصر عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الشباب الاهلی الاتحاد النصر عربستان میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم

روبرتو فیرمینو پس از برتری 4-1 الاهلی مقابل ضمک از حمایت هواداران تیمش تشکر کرد.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها

  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند