Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با پیش بینی افزایش دمای هوا و به منظور تامین برق پایتخت، نظارت بر مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی پایتخت، افزایش پیدا کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، آقای حسین صبوری با بیان اینکه طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، در هفته پایانی خردادماه، انتظار روز‌های گرمی را برای تهران داریم، افزود: با افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز به شکل تصاعدی بالا رفته و در صورت عدم همکاری مشترکان، احتمال بروز خاموشی در تهران طی هفته جاری دور از ذهن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از قطع برق 47 اداره و دستگاه اجرایی پایتخت در اولین روز هفته و تشدید نظارت بر عملکرد ادارات تهران خبر داد و افزود: ساختمان‌های متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگسرای خاوران، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، سازمان تامین اجتماعی، شرکت ملی گاز ایران، شرکت نفت پاسارگاد، موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک‌های تجارت، صادرات، توسعه صادرات ایران، قرض الحسنه مهر ایران و پاسارگاد از جمله اداراتی بودند که امروز به دلیل عدم رعایت ابلاغیه‌های مدیریت مصرف، مشمول قطع برق شدند.
وی با قدردانی از همکاری ارزنده شهروندان در روز‌های گذشته از مشترکان تهرانی درخواست کرد: با توجه به شرایط پیش رو، در طول هفته پایانی خرداد ماه از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات 12 الی 18 اکیدا خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توانیر مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید

به گزارش خبرآنلاین، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902624

دیگر خبرها

  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید