Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غبی، ناصر حضرتی پر روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به محدودیت ها و شرایط ویژه اقتصادی و مالی در کشور گفت: در سال گذشته خوشبختانه توانستیم با تدابیر انجام شده بخش قابل توجهی از خواسته‌های کارکنان دولت در استان در حوزه پرداخت حقوق و مزایا را محقق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در سال گذشته درآمدهای مالیاتی استان ۱۱۳ درصد افزایش یافته است گفت: با وجود تحریم ها و شیوع بیماری کرونا و بدون افزایش پایه های مالیاتی، با کشف منابع جددی مالیاتی در استان میزان درآمدهای مالیاتی استان در سال گذشته با ۱۱۳ درصد افزایش به یکهزار و ۶۲۷ میلیارد تومان رسید.

وی گفت: در سال گذشته خوشبختانه تمامی اعتبارات هزینه ای ابلاغ شده به استان محقق شد و در این زمینه هیچ مشکلی نداشتیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در سال گذشته مطالبات ۶۵۶ نفر از بازنشستگان سال ۹۸ و قبل از آن نیز پرداخت شد.

حضرتی پر  همچنین در خصوص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان نیز در سال گذشته اظهار، داشت : در سال گذشته از مجموع  هزار و ۵۳۴ میلیار تومان اعتبارات دارایی های سرمایه ای استان ۷۶۰ میلیارد تومان در قالب نقد و اوراق تخصیص یافت.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به احیای دریاچه ارومیه و تامین اعتبارات اختصاص یافته به اجرای طرح های این پروژه ، گفت: در راستای اجرای پروژه های انتقال آب و کنترل و مدیرت آبهای مرزی استان تا کنون با قیمت به روز شده بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به روند اختصاص اعتبارات سال ۱۴۰۰ در کشور ، اعتبارات هزینه ای استان در این اعتبارات را ۳.۸۵ درصد اعتبارات کشور عنوان کرد و گفت: در جدول اعتبارات هزینه ای کشور استان آذربایجان‌غربی در ردیف نهم در بین استانها قرار دارد .

حضرتی پر همچنین در خصوص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان نیز گفت: خوشبختانه امسال رتبه آذربایجان غربی در میان استانهای کشور با یک پله صعود، رتبه پنجم کشوری است و ۶/۵ درصد اعتبارات کشور در این حوزه به آذربایجان‌غربی اختصاص خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به توجه ویژه دولت برای توسعه زیر ساخت ها در کشور و بویژه استانهای کم برخوردار ، اظهار داشت: در بودجه سالجاری برای توسعه راههای روستایی استان ۳۷۴ میلیارد تومان، برای توسعه آب روستایی۲۷۲ میلیارد تومان  و برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار به استان مصوب شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی همچنین گفت: برای اجرای طرح های ملی استان از محل اعتبارات ملی ۵۴۹ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است .

حضرتی پر همچنین از تخصیص اعتبار ویژه به استانهای آذربایجان‌غربی، کرمان، هرمزگان و خوزستان در جهت ارتقای شاخص های فضاهای آموزشی در بودجه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تخیص بودجه در استان بر مبنای جمعیت و فصول در بین شهرستانهای استان توزیع می شود گفت: امسال ۲۲۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار شامل اعتبار سرمایه ای، توازن استانی، اعتبارات تملک دارائی های سرمایه‌ای ، توازن ملی و اعتبارات ملی استانی شده  در فصول مختلف توزیع می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بوجه امسال استان توجه ویژه ای به حمل و نقل ، توسعه و خدمات شهری روستایی و عشایر ، آموزش و پرورش ، فصل کشاورزی و منابع طبیعی ، صنعت و معدن و فرهنگ و هنر و ورزش و جوانان شده است.

کد خبر 1524552

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مالیات استان آذربایجان غربی سازمان برنامه و بودجه میلیارد تومان اعتبار سرمایه ای سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد کرمی در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه رسالت اصلی تنظیم بازار کاهش التهاب بازار است افزود: برای رصد و مدیریت منظم بازار در کنار همکاری مردم لازم است قبل هر اتفاقی در عرصه ی عرضه و تقاضا  آسیب شناسی و پیشگیری شود.

وی افزود: باتوجه به افزایش کرایه خودرو های حمل و نقل عمومی در سطح شهر لازم است نظارت ها در این حوزه نیز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت جمع آوری سیب صنعتی در استان بیان کرد: سیب تولیدی در استان بر پایه صادرات تولید می شود و تمامی محصول قابلیت استفاده در آذربایجان غربی ندارد هرچند در این زمینه ظرفیت های خوبی در بخش فراوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قیمت سیب صنعتی بسیار مطلوب بود گفت: جمع آوری بهداشتی این محصول خواسته شهروندان بود که بعد از تلاش های بسیار و همکاری سردخانه داران محقق شد.

کرمی درباره صادرات سیب نیز گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی در ماههای گذشته انجام داده است حتی عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای این محصول نیز اعمال نشد تا بازار مدیریت شود.

وی افزود: کشاورزان بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته