Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید برایتان سوال باشد که چه رشته‌ای پول ساز تر از بقیه است؟ ما به شما عزیزان کمک خواهیم کرد تا بتوانید با شناخت این رشته‌ها یک کسب و کار عالی و همچنین درآمد زا را بعد از اتمام دوره‌های مخصوص به شغل مورد علاقه تان راه بیاندازید. یادگیری این رشته‌ها می‌تواند آینده شما را تضمین کند، ضمن اینکه شما می‌توانید با توجه به علاقه خود رشته و شغل مورد نظرتان را در آینده انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مقاله ما همراه شوید. برخی از رشته‌های فنی و حرفه ای در این مطلب با توجه به نیاز و علاقمندی هر فرد معرفی خواهند شد اما پرطرفدارترین رشته فنی حرفه ای که درآمد بالایی دارد نیز معرفی شده که با توجه به تحقیقات انجام شده تعمیرات برد الکترونیکی یکی از این رشته‌ها است.

رشته‌های فنی حرفه ای:

ابتدا بیان کنیم که رشته‌های فنی حرفه ای شامل سه بخش اصلی صنعت، خدمات، هنر و کشاورزی است، بنابراین معرفی پرطرفدارترین رشته فنی حرفه ای که درآمد بالایی دارد بسیار سخت است، قبل از اینکه این موارد توضیح داده شود باید این آگاهی را داشته باشید که تنها یاد گرفتن یک رشته نمی‌تواند برای شما پولساز باشد بلکه شما باید تلاشتان را بیشتر کرده و به صورت عملی شروع به کار کنید تا تمامی مواردی که به شکل عملی باید یاد بگیرید که همان تجربه افراد محسوب می‌شود، نیز به درآمد زایی شما کمک می‌کند. مثلاً تجربه افراد باتجربه یا به قولی اوستا دارای اهمیت زیادی است و بعد از یادگیری دوره اگر بتوانید کنار دست یک اوستای کار مشغول شوید قطعاً بعد از مدتی کوتاه می‌توانید راه و چاه هر نوع شغل را یاد گرفته و اینگونه می‌توانید درآمدزایی خود را بیشتر کنید.

شاخه‌های فنی و حرفه ای:

اگر می‌خواهید پرطرفدارترین رشته فنی حرفه ای که درآمد بالایی دارد را پیدا کنید ابتدا باید بدانید فنی و حرفه ای در چه زمینه‌هایی کار خواهد کرد. در این بخش این موارد را با ذکر نام معرفی خواهیم کرد.

۱. تعمیرات موبایل: این رشته به دو بخش کلی تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات سخت افزاری موبایل تقسیم بندی می‌شود. افراد علاقمند به این رشته، می‌توانند در صفحه آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پویان سرفصل‌های این رشته را مطالعه کنند.

۲. تعمیرات برد الکترونیکی: یکی از اساسی‌ترین بخش‌های لوازم الکترونیکی، برد آنهاست. به دلیل افزایش قیمت لوازم الکترونیکی در بازار دیگر کسی تمایل به جایگزینی ندارد و به تعمیرات آنها روی آورده‌اند.

۳. تعمیرات کولر گازی: به دلیل رشد تکنولوژی و راحت طلبی انسان استفاده از کولر گازی بیش از بیش مشاهده می‌گردد.

۴. تعمیرات پکیج: یکی از پرطرفدارین رشته‌های تاسیسات می‌باشد که در آن با نصب و تعمیرات پکیج دیواری به طور کامل آشنا می‌شوید.

۵. تعمیرات لوازم خانگی: این رشته شامل دو بخش اساسی تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی و تعمیرات برد لوازم خانگی است که به دلیل استفاده تمامی اقشار جامعه از لوازم خانگی، بازار خوبی در بخش تعمیرات دارد. افراد علاقمند به این رشته، می‌توانند در صفحه آموزش تعمیرات لوازم خانگی سرفصل‌های این رشته را مطالعه کنند.

۶. تعمیرات ساعت

۷. تعمیرات لپ تاپ

۸. تعمیرات برد درب اتوماتیک

۹. طراحی و مونتاژ تابلو برق

۱۰. برق ساختمان

۱۱. سیم پیچی الکتروموتور و آرمیچر

۱۲. هوشمند سازی ساختمان

۱۳. نصب و تعمیر و نگهداری آسانسور

۱۴. ...

تمام دوره‌های فنی حرفه ای به همراه توضیحات، سرفصل‌ها و نحوه یادگیری هر کدام از دوره‌ها در وبسایت فنی پویان https://fannipuyan.com/ به تفضیل توضیح داده شده است. در ادامه به بررسی رشته تعمیرات برد الکترونیکی می‌پردازیم.

بررسی دوره تعمیر بردهای الکترونیکی فنی حرفه ای

تعمیرات برد الکترونیکی که یکی از پردرآمدترین رشته‌هایی است که در فنی حرفه ای به طور کامل آموزش داده می‌شود و قطعاً در صورت یاد گرفتن درآمدزایی بسیار عالی خواهد داشت، این کار به دلیل تخصصی بودن نیاز به آموزش دارد بنابراین افراد زیادی را نیز به خود جذب کرده است و بازار کار این رشته نه تنها در ایران بلکه به شکل جهانی نیز بسیار خوب است. شاید حتی با اطمینان کامل می‌توان گفت رشته تعمیرات برد الکترونیکی پر درامد ترین رشته در میان تمامی رشته‌های فنی حرفه ای است.

شغل تعمیرات برد الکترونیکی:

قطعاً بعد از اتمام و گذراندن دوره تعمیرات برد الکترونیکی شما متخصص این کار خواهید شد و شغل تعمیرات برد الکترونیکی در اصل اینگونه تعریف می‌شود، فردی که با انواع قطعات برد الکترونیکی آشنایی داشته و در تعمیرات این نوع قطعات تخصص کامل دارد و این مهارتی است که فقط یک متخصص تعمیرات برد الکترونیکی آن را کسب خواهد کرد و هر گونه نقص یا عیب مربوط به برد الکترونیکی را کشف کرده و آن را رفع خواهد کرد.

بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی:

ابتدا باید بدانید که برد الکترونیکی چیست؟ برد الکترونیکی در اصل از قطعاتی است که در لوازم برقی دارای اهمیت حیاتی است و کارکرد این نوع برد باعث می‌شود این لوازم به شکل خوب و درستی کار کنند، اگر مشکلی در این نوع برد ایجاد شود باعث می‌شود دستگاه مورد نظر به درستی کار نکند و حتی در مواردی کارکرد اصلی دستگاه کاملاً قطع خواهد شد. در این زمان است که تعمیرات برد الکترونیکی باعث می‌شود دستگاه دوباره به حالت عادی خود برسد. معمولاً اگر دستگاه مورد نظر شما زیاد کار کرده باشد باعث می‌شود که برد الکترونیکی پس از مدت زمانی نیاز به تعمیر و یا حتی در مواردی تعویض داشته باشد، تعمیرکار برد الکترونیکی با نگاه اول این موضوع را متوجه خواهد شد و به تعمیرات برد الکترونیکی مورد نظر خواهد رسید.

میزان درآمد تعمیرکار بردهای الکترونیکی

تعمیرکار برد الکترونیکی معمولاً دارای درآمد بالایی است و این در حالی است که سرمایه مربوط به این کار نیز در حد متوسطی است. اما باید بدانید که هر کاری نیاز به سرمایه مشخصی دارد و البته درآمدزایی آن نیز بستگی به عوامل گوناگونی خواهد داشت. اگر مهارت متخصص در تعمیرات برد الکترونیکی بسیار عالی باشد و هر نوع عیب را جستجو و کشف و رفع کند قطعاً درآمد بسیار بالایی خواهد داشت. البته این را نیز اضافه کنم که مشتری مداری یکی از مواردی است که به کسب درآمد بالای شما کمک می‌کند و همچنین اینکه شما کالایی را که تعمیر کرده اید را ضمانت کنید. ارائه فاکتور و سر موقع تحویل دادن کار نیز از مواردی است که مشتری‌ها به آن توجه زیادی می‌کنند و این باعث می‌شود به سمت شما بیشتر جذب شوند.

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی

دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی فنی پویان یک دوره کامل و جامع برای تعمیرات برد الکترونیکی است که با توجه به سرفصل‌های فنی حرفه ای بهترین دوره محسوب می‌شود، این دوره علاوه بر یادگیری کامل تعمیرات برد الکترونیکی به شکل تئوری و عملی به شما کمک می‌کند تا به راحتی وارد بازار کار شوید و از تجربیات اساتید این دوره نیز در اختیار افرادی که علاقمند به گذراندن دوره تعمیرات برد الکترونیکی هستند، قرار خواهد گرفت.

آموزشگاه فنی پویان: https://fannipuyan.com/

شماره تماس: ۶۶۵۶۶۱۴۰-۰۲۱

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5233032

منبع: مهر

کلیدواژه: فنی حرفه ای مهارت آموزی فنی حرفه ای کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی دکوراسیون منزل کانکس نوشت افزار ایرانی نقاشی سالمندی خرید و فروش فرش ماشینی مشتری مداری دوربین مدار بسته داروخانه بانک قرض الحسنه مهر ایران تعمیرات برد الکترونیکی فنی حرفه ای درآمد بالایی رشته های فنی آموزش تعمیر لوازم خانگی باعث می شود سرفصل ها رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان

همایون فرخی مجری پروژه آبرسانی شهر کرمانشاه با اشاره به آغاز فرآیند تعمیرات، اورهال و نصب برخی از تجهیزات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان که هم در تصفیه‌خانه و هم در خط انتقال توسط شرکت آب منطقه‌ای در حال انجام است، گفت : این اقدامات را از ۱۹ فروردین آغاز کردیم و تلاش می‌کنیم تا پایان اردیبهشت انجام شود.

به گفته مجری پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه، پیش از این، از محل این پروژه حدود دو هزار لیتر در ثانیه آب برای شهر کرمانشاه تامین می‌شد که با انجام این اقدامات و نصب تجهیزات جدید این میزان تا ۲۳۰۰ لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد.

فرخی تاکید کرد: این اورهال باید به صورت منظم و سالانه به منظور ارتقاء بهره‌برداری از این خط تامین آب انجام شود.

وی به مجموع پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان نیز اشاره کرد که با هدف تامین بلندمدت آب شهر کرمانشاه توسط شرکت آب منطقه‌ای اجرا شد و چنانچه قرار باشد به نرخ امروز چنین پروژه بزرگی همراه با خط انتقال (به طول ۷۳ کیلومتر) و تصفیه‌خانه را اجرا کنیم، بین سه تا چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مجری پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه از اهمیت این پروژه برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه یاد کرد و افزود: از سال ۱۳۹۱ آب این طرح به صورت اضطراری وارد مدار تامین آب شهر کرمانشاه به میزان حدود ۷۰۰ لیتر در ثانیه شد و این میزان به تدریج افزایش یافت.

فرخی خاطرنشان کرد: اگرچه این پروژه طی بیش از ۱۰ سال اخیر به صورت اضطراری وارد مدار شده و بخشی از آب شرب شهر کرمانشاه را تامین می‌کند، اما لازم است تکلیف بهره‌بردار آن به منظور استفاده بهینه از ظرفیت این پروژه عظیم مشخص شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای