Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری، در برنامه «ایران سرای من» ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای استان قزوین با بیان اینکه این استان به دلیل نزدیک بودن به استان تهران و همچنین قرارداشتن در شاهراه ترانزیتی کالا و مسافر از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: شهر صنعتی البرز و شهرک‌های صنعتی مستقر در استان قزوین جزو مزایای این استان محسوب می‌شوند و وجود واحد‌های صنعتی تعطیل و یا نیمه تعطیل قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعال شدن دوباره واحد‌های صنعتی تعطیل و یا نیمه تعطیل، نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در استان قزوین دارند.

رئیسی به تضاد‌های موجود میان توسعه صنعتی و محیط زیست اشاره کرد و گفت: این تضاد در قانون اساسی حل شده است و اصلاً نباید درباره محیط زیست اغماض کنیم.

وی افزود: بار‌ها اعلام کرده ام که ادارات و سازمان‌ها باید بیشتر از دیگران به موضوع حفظ محیط زیست توجه کنند و اگر کسی حتی در پوشش ادارات و یا سازمان ها، تصرف‌های غیرقانونی انجام داده اند پرونده آن‌ها باید به صورت مضاعف پیگیری شود.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه باید نگاه مردم و مسئولان مثبت باشد، تصریح کرد: اعتماد مردم از سرمایه‌های بزرگ ماست و نباید اعتماد عمومی نسبت به دولتمردان خدشه دار شود.

رئیسی با بیان اینکه سرمایه‌های اجتماعی کشور به واسطه عملکرد‌های نادرست، ناعادلانه و صحبت نکردن با مردم و امین ندانستن آن‌ها از دست رفته است، تأکید کرد: امروز با بحران بی اعتمادی مردم نسبت به دولت و مسئولان، روبه رو هستیم که این اتفاق محصول پنهانکاری و با صداقت حرف نزدن را مردم است.

وی افزود: باید بی اعتمادی‌ها به اعتماد و بی صداقتی‌ها به صداقت تبدیل شده و وضعیت زندگی مردم متحول شود.

نباید اقتصاد و زندگی مان را به تحولات بین المللی گره بزنیم

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید اقتصاد و زندگی مان را به تحولات بین المللی گره بزنیم، گفت: مردم باید برای تأمین زندگی شان پیش بینی لازم را اتخاذ کنند چرا که تصمیمات لحظه ای، بازار مختل می‌کند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه با تمام وجود به دنبال رفع تحریم‌ها خواهیم بود، تصریح کرد: نباید زندگی مردم را شرطی کرده و سفره مردم را به جای دیگری بند کنیم.

وی افزود: باید ثبات اقتصادی در بازار کشور به ویژه در بازار شهر‌های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا به وجود بیاید و زندگی مردم و بازاریان ثبات داشته باشد.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان زنجیره ارزش و فرآوری باید در بیش از ۹۰۰ روستای استان قزوین راه اندازی شود، خاطرنشان کرد: خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان باید تضمین شود تا کشاورزی برای کشاورزان مقرون به صرفه باشد.

رئیسی تأکید کرد: ایجاد صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی در کنار کار کشاورزی ضروری است تا ارزش افزوده ایجاد شده عاید استان قزوین شود.

حقوق کارگران و معلمان همسو با تورم، متناسب سازی می‌شود

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید حقوق کارگران و معلمان، همسو با تورم متناسب سازی شود، گفت: می‌توان مشکلات اقتصاد و مسکن را حل کرده و هزینه ۵۰ درصدی سبد خانواده برای تأمین مسکن، را به ۳۰ درصد تبدیل کرد.

وی افزود: چرا تسهیلات بانکی باید در اختیار افراد بدحساب که جزو بدهکاران قرار بگیرد و معوقات بانکی نیز افزایش یاید، اما جوانان برای ازدواج، مسکن و کشاورزی نتوانند تسهیلات دریافت کنند؟

اجرای عدالت، مهمترین اقدام آتی در کشور

رئیسی اجرای عدالت را از مهمترین کار‌های کشور عنوان کرد و گفت: توزیع امکانات، تسهیلات بانکی، بازرگانی، خدمات، تولید و صنعت باید عادلانه و با اطلاع رسانی مردم باشد.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شفاف نبودن تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور را عامل بی اعتمادی مردم دانست و افزود: برای مردم محرمانگی معنا ندارد. عدم شفافیت مردم را نسبت به دولت بی اعتماد می‌کند و ما این موضوع را در صورت روی کارآمدن دولت جدید دنبال خواهیم کرد، همانطور که درباره شفاف سازی حساب‌های قوه قضائیه، این کار را کردیم.

وی افزود: در آستان قدس رضوی هم شایعات زیادی درباره وقوفات و نذورات آستان منتشر شده بود که بر همین اساس بخش اقتصادی آستان قدس را شفاف کردیم تا مردم در جریان دارایی‌های آستان باشند و قریب به ۴۰ شرکت آستان قدس پشت ویترین شفافیت قرار گرفتند.

رئیسی با بیان اینکه شفافیت، یکی از نکات اعتمادساز برای مردم است، تصریح کرد: یکی از مشکلات دولت فعلی این بود که شفافیت ایجاد نمی‌کرد و به یک باره با تصمیم‌ها و اقداماتش به مردم شوک وارد می‌کرد.

وی افزود: باید با مردم حرف بزنیم و آن‌ها را در جریان مسائل قرار دهیم، چرا که دولت از مردم، با مردم و در مردم، حتماً می‌تواند متفاوت باشد.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اعتراض من به دولت این بود که اصلاً شفافیت لازم را نداشتند و در بسیاری از نقاط، محرمانگی‌های بی جایی وجود داشت، گفت: این مسائل مردم را نسبت به دولت و دولتمردان بی اعتماد می‌کند و حتماً این موارد را می‌شود کنار گذاشت و شرایط متفاوتی را شکل داد که این کار با کمک مردم امکانپذیر است.

لزوم ایجاد تحول در کشاورزی استان قزوین

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با مردم استان قزوین با تأکید بر اینکه کشاورزی استان قزوین باید دانش بنیان، کم هزینه‌تر و پرمحصول‌تر باشد تصریح کرد: زنجیره ارزش افزوده و صنایع بسته بندی باید در استان قزوین شکل بگیرد.

وی افزود: مرغ از جمله کالا‌های اساسی است که سفره مردم را شکل می‌دهد و در حوزه تولید مرغ و طیور در استان قزوین سرمایه گذاری‌های خواهد شد.

حضور غیرتمندانه مردم استان قزوین پای صندوق‌های رأی

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: مردم استان قزوین باید غیرتمندانه در انتخابات و هم در مشارکت برای حمایت از دولت آتی حضور پیدا کنند.

رئیسی با بیان اینکه مرحوم ابوترابی در شرایط بسیار سخت نشان داد که می‌تواند همه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند، گفت: «نمی توانیم» و «نمی شود» در فرهنگ مرحوم ابوترابی وجود نداشت. فرهنگ ما فرهنگ مرحوم ابوترابی، شهید رجایی، شهید بابایی، سه هزار شهید استان قزوین و شهید حاج قاسم سلیمانی است و با کمک مرد می‌توانیم گره‌های بزرگی را باز کنیم.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: درصدد هستم که به هر صورت ممکن به استان قزوین سفر کرده و با مردم استان قزوین دیدار کنم.

وی همچنین یاد مرحوم شیخ مجتبی قزوینی، مرحوم آیت الله زرآبادی، مرحوم آیت الله باریک بین، شهید رجایی، شهید بابایی و ۳ هزار شهید عالیقدر استان قزوین را گرامی داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم استان قزوین استان قزوین استان قزوین نسبت به دولت بی اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای ریانوستی ، «یوری اوشاکوف» دستیار رییس جمهور روسیه امروز سه شنبه از سفر آتی رییس جمهور کشورش به چین خبر داد.

بر اساس اعلام این مقام کرملین، این اولین سفر خارجی در دور جدید ریاست جمهوری پوتین به شمار می آید.

«یوری اوشاکوف» سفر آتی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به ترکیه را نیز مورد تأیید قرار داد.

وی در این خصوص گفت: تا کنون برای این سفر (سفر به ترکیه) تاریخی مشخص نشده است؛ اما مطمئنم که بعد از سفر ریس جمهور به چین خواهد بود.

اوشاکوف اضافه کرد: قول این سفر به چین داده شده است و پیشنهاد آن از سمت پکن نیز وجود دارد. سفر مذکور به نوعی پاسخ به اولین سفر خارجی رسمی شی جین پینگ رییس جمهور چین بعد از انتخاب شدن به ریاست جمهوری کشورش به روسیه در سال گذشته میلادی است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز(سه‌شنبه) در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌ بودند.

کد خبر 6099711

دیگر خبرها

  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان