Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:43:37 GMT

سعد‌الحریری از تشکیل دولت کناره‌گیری می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۰۰۲

سعد‌الحریری از تشکیل دولت کناره‌گیری می‌کند؟

برخی منابع خبری گزارش دادند که سعدی حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه از تشکیل دولت جدید ناامید شده و هفته آتی کناره گیری خود را اعلام می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه الجدید لبنان، اطلاعات بدست آمده تأکید می‌کند که «سعد الحریری»، نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در لبنان قرار است، بعد از ظهر امروز (شنبه 12 ژوئن) با نخست وزیران پیشین این کشور دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار الحریری با رؤسای دولت پیشین لبنان، بعد از حضور وی در نشست شورای شرعی اسلامی و مطلع کردن شورا از فضا و روند تشکیل کابینه و تمایل وی به عذر خواهی از تشکیل آن و اعلام این تصمیم اوایل هفته آینده صورت می‌گیرد.

بر اساس ادعای این شبکه، الحریری بعد از به بن بست رسیدن دیدارهای دو جریان شیعی لبنان؛ جنبش حزب الله و امل با «جبران باسیل» در آستانه انصراف از تشکیل کابینه است و تصمیم خود را در این زمینه هفته آینده قطعی خواهد کرد.

سعد الحریری امروز پس از دیدار با شیخ عبد اللطیف دریان مفتی لبنان گفت: مفتی را از آنچه دوره قبل رخ داده، مطلع کردم.

وی افزود: وضعیت کشور هر روز بدتر از قبل می‌شود و من و مفتی نگران وضعیت کشور هستیم.

بحران سوخت در لبنان/ ادامه صف‌های طولانی در مقابل پمپ بنزین‌هالبنان| تصمیم برای اعلام 4 آگوست به‌عنوان روز «عزای ملی»/ بن‌بست سیاسی ادامه داردطرح 5 مرحله‌ای آمریکا برای سقوط لبنان/ برنامه مقاومتی سید حسن‌نصرالله برای نجات کشورازسرگیری اعتراضات در لبنان به دنبال تشدید بحران اقتصادی/ اعتصاب عمومی داروخانه‌ها

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

با اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را هم نهایی و جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • رئیسی به سریلانکا سفر کرد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین