Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ابراهیم شکیبا عصر شنبه در ستاد انتخابات استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، از شیوه تبلیغات بسیاری از ستادهای انتخاباتی مربوط به نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر انتقاد و آن را برای آینده استان خطرناک دانست.

وی گفت: اگر شرایط به همین منوال پیش برود و ستادهای انتخاباتی نامزدها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های ارائه شده بی تقاوت باشند احتمال اینکه وارد پیک پنجم کرونا شویم زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیبا یادآوری کرد: آنچه که بیش از همه ما را نگران کرده ازدحام زیادی در بسیاری از ستادها انتخاباتی، توزیع شام و عدم استفاده بسیاری از افراد حاضر در این ستادها از ماسک است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از تزریق واکسن به ۱۴۸ نفر از نامزدهای انتخابات شورای شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: فعلا به دلیل محدودیت ها سهمیه ای به اعضای ستادهای انتخاباتی این افراد اختصاص پیدا نکرده است.

وی در ادامه از رییس دفتر شورای نگهبان در استان خواست که در شعبات اخذ رای تا جایی که قانون اجازه می دهد از حداقل نفرات به عنوان عوامل اجرایی استفاده شود تا شاهد ازدحام بی مورد در حوزه های رای گیری نباشیم.

انتخابات شورای شهر کرمانشاه الکترونیکی برگزار خواهد شد

فرماندار کرمانشاه نیز در این جلسه از الکترونیکی شدن کار برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۶۵ صندوق الکترونیک برای این مهم اختصاص پیدا کرده و کار آموزش بیش از یک هزار و ۳۱۴ نفر برای کار با این دستگاه ها و دریافت آموزش‌های لازم انجام شده است.

فضل الله رنجبر با بیان این‌که ۷۲۱ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه آرای مردم را جمع‌آوری خواهد کرد، گفت: ۴۵۸ شعبه مخصوص شهر کرمانشاه است که ۴۴۶ شعبه به‌صورت ثابت و ۱۲ شعبه نیز به‌صورت سیار آرای مردم را اخذ می کنند.

وی در عین حال بر خلوت شدن شعبات اخذ رای از عوامل اجرایی اضافی تاکید کرد و گفت: به واسطه شیوع کرونا باید بتوانیم انتخابات را با حداقل نفرات قانونی در هر شعبه مدیریت کنیم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ویروس کرونا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پروتکلهای بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰ کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ویروس کرونا انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ویروس کرونا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پروتکلهای بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محدودیت های کرونا دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت

محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : شعار امسال روز مامایی با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در کشورمان هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت است که ۶۰ درصد تکالیف اجرای قانون جوانی جمعیت بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

محمدی بیان کرد: با توجه به قانون جوانی جمعیت و تکالیف وزارت بهداشت، حوزه مامایی بیشترین سهم را در اجرای این قانون دارند و بیشترین کنش را با زوجین دارند در واقع آنها در حوزه بهداشت، مشاوره ازدواج، مراقبت بارداری، آموزش‌های لازم فعال‌اند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، ترویج زایمان طبیعی به کمک متخصصان مامایی در دستور کار قرار گرفته و اطلاع‌رسانی خطرات سزارین به عنوان تهدید نسل به مادران باردار گوشزد می‌شود درحالی‌که زایمان طبیعی سبب کاهش خطرات فرزندآوری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: ارائه مشاوره و اصلاح سبک زندگی در زوجین جوان و اطلاع‌رسانی برای جلوگیری از روش‌های جلوگیری از بارداری به اطلاع خانواده‌ها می‌رسد.

محمدی خاطرنشان کرد: متخصصان رشته مامایی در چهار حوزه بهداشت، درمان، مراکز خصوصی و آموزش در دانشکده پزشکی مشغول فعالیت هستند و در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی مشاوره و آموزش‌های لازم را به زوجین و مادران باردار ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: در استان کرمانشاه ۸۵۰ متخصص و کارشناس مامایی وجود دارد که با تخصص خود در حوزه‌های مختلف به خانواده‌ها برای بهداشت و درمان و سلامت خانواده به‌ویژه مادران باردار و فرزندان کمک می‌کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • فعالیت بیش از ۸۵۰ نفر ماما در استان کرمانشاه