Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیری مشارکت حداکثری در انتخابات را امری مهم برشمرد و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت کشور را تضمین و دشمن را نیز نسبت به نظام جمهوری اسلامی ناامید می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» در جلسه هماهنگی مسئولان برگزاری انتخابات با نامزدهای شورای اسلامی شهرستان اندیمشک که با حضور اعضای شورای تامین و هیئت های اجرایی و بازرسی انتخابات برگزار شد اظهار کرد: کسانی که به عنوان منتخبان مردم در شورای شهر انتخاب می‌شوند، باید به رای مردم احترام بگذارند و در چارچوب قانون عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه اندیمشک یک شهر بافرهنگ و دارای مردمان باسوادی است افزود: مشارکت مردم شهرستان اندیمشک در طول انقلاب اسلامی، همیشه و در همه حال در انتخابات پرشور و با درصد مشارکت بالا بوده است.

 

وی خواستار پرهیز نامزدهای شوراها از تخریب دیگران شد و اذعان کرد: نامزدهای شوراها باید برنامه‌های کاری خود را به مردم ارائه دهند و زمینه مشارکت گسترده شهروندان را در پای صندوق‌های رای فراهم کنند.

 

جهانگیری مشارکت حداکثری در انتخابات را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت کشور را تضمین و دشمن را نیز نسبت به نظام جمهوری اسلامی ناامید می‌کند.

 

وی عنوان کرد: شورای شهر یک شورای محلی مهم و بسیار تاثیرگذار است و ضرورت دارد منتخبانی که مردم انتخاب می‌کنند، بر روی عمران و آبادانی فضای شهری برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه این شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است بیان کرد: یک شعبه ویژه اخذ رای در سالن شهيد سروندی شهر اندیمشک تدارک دیده شده و در روز ۲۸ خرداد، صدا و سیما شکوه حضور مردم در پای صندوق‌های رای را به تصویر خواهد کشید.

 

وی با بیان اينکه طی سال‌های اخیر در شهرهای اندیمشک، چمگلک، آزادی، بیدروبه و حسینیه کارهای بزرگی در جهت رضایت‌مندی مردم در حوزه آموزش و پرورش، آب، گاز، برق، روشنایی، جاده، فضای سبز، ساخت اماکن ورزشی و اشتغال صورت گرفته است ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم پایه‌گذاری شده و مردم ستون اصلی نظام هستند که به همین دلیل، حضور مردم در انتخابات، کشور را بیمه می‌کند.

 

«کریم صحرایی» نیز با اشاره به اینکه مردم نقش مهم و کلیدی در انتخابات دارند اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات، تضمین کننده امنیت و اقتدار ايران اسلامی است.

 

دادستان اندیمشک با بیان اينکه نامزدهای انتخابات باید اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و رقابت آنها در چارچوب قانون اخلاق و منطق باشد افزود: با توجه به اینکه میدان انتخابات، میدان خدمت است، لازم است نامزدها به مردم وعده‌ای دهند که بتوانند به آن عمل کنند.

 

وی یاد آور شد: هیچ نامزدی اجازه استفاده از امکانات و اموال دولتی جهت تبلیغات خود را ندارد و اگر کسی این کار را انجام دهد، در چارچوب قانون با وی برخورد صورت می‌گیرد.

 

شهر اندیمشک هفت و شهرهای چمگلک، آزادی، بیدروبه و حسینیه هر کدام پنج کرسی در شورای شهر دارند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادستان اندیمشک پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک حضور حداکثری درانتخابات اندیمشک اقتدار و امنیت کشور نظام جمهوری اسلامی انتخابات مشارکت حداکثری در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است