Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:31:59 GMT

۱۰۸ شعبه اخذ رأی در شهرضا در نظر گرفته شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۳۲۹

۱۰۸ شعبه اخذ رأی در شهرضا در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر اسدی بعدازظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی در سال ۱۴۰۰ است چراکه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و هم ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و مناطق عشایری را در پیش داریم.

وی افزود: یکی از نعمت‌های بزرگی که انقلاب اسلامی به مردم عرضه کرده این است که مردم در سرنوشت خودشان نقش ایفا می‌کنند و ماهم باید با حضور حداکثری خود این نعمت را پاس داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرضا با اشاره به تفاوت کشور ما با سایر کشورها در انتخابات، تصریح کرد: تفاوت کشور ما با سایر کشورها در بحث انتخابات این است که مردم با مشارکت خود فرد مورد نظر را انتخاب می‌کنند اما در دیگر کشورها این فرد توسط احزاب قابل انتخاب است.

وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: یکی از فرامین مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات و استفاده از افراد و بهره‌مندی از ظرفیت افراد ذی‌نفوذ مجموعه‌های مختلف برای افزایش شور انتخابت است.

اسدی بیان داشت: تلاش ما بر این است که به ادارات خدمت رسان مانند اداره برق و آب مسئولیت سنگینی در روز انتخابات ندهیم تا خدمت‌رسانی خوب خود را مانند دیگر روزها داشته باشند.

شعبه‌ای به بیماران کرونایی در شهرضا اختصاص داده شد

وی با اشاره به تعداد شعبات اخذ رأی در شهرضا، گفت: ۱۰۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان شهرضا پیش بینی کردیم و با استفاده از ظرفیت و همکاری کادر بهداشت شعبه‌ای را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم.

فرماندار شهرستان شهرضا بیان کرد: ۹۱ شعبه ثابت، ۱۷ شعبه سیار، ۱۸ شعبه روستایی و ۳ شعبه اخذ رأی عشایری را در شهرستان در نظر گرفته‌ایم.

وی با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که در تمام شعبات تمام ملاحظات بهداشتی در نظر گرفته شود چراکه حفظ سلامت شهروندان در انتخابات برای ما در اولویت اول قرار دارد.

کد خبر 5232838

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری ناصر اسدی جلسه شورای اداری انتخابات 1400 ویروس کرونا شعب اخذ رای انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا ایلام سعید جلیلی اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه شورای مدیریت بحران این شهرستان گفت: مطالعات ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری و پخش سیلاب شهرستان در دستور کار قرار گرفته و منابع طبیعی باید با کمک آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و مشارکت بخش صنعتی، این طرح‌ها را با هدف کنترل سیل اجرا کند.
منصور شیشه فروش عملکرد مدیریت بحران این شهرستان‌ها را در کنترل سیلاب هفته گذشته مطلوب دانست و افزود: آب منطقه‌ای شهرستان باید در خصوص ایمن سازی، اصلاح و ایجاد شیب مناسب کانال مهیار اقدام کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/۴ هزار شعبه اخذ رای تمام الکترونیک در تهران
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات