Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:51:57 GMT

۱۰ شهرستان در کرمان وضعیت زرد کرونایی دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۶۱۲

۱۰ شهرستان در کرمان وضعیت زرد کرونایی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق بصیری ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا گفت: در هفته گذشته شهرهای جیرفت، سیرجان و شهربابک از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان کرمان ۱۰ شهرستان زرد و ۱۳ شهرستان نارنجی داریم که در هفته جاری نیز این وضعیت تداوم دارد.

بصیری اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل تاثیرپذیری شهرستان‌های جنوبی و شرقی کرمان، استان‌های همجوار هرمزگان و سیستان و بلوچستان دانست به همین علت ستاد استانی را با رویکرد منطقه تشکیل دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به دستورالعمل بهداشتی برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد که توسط ستاد ملی کرونا اعلام شده است، گفت: ضوابط اجرایی شامل پیش بینی شعب سیار در مناطق پرتراکم، رأی گیری از بیماران کرونایی که در قرنطینه هستند، ممنوعیت برگزاری کارناوال‌ها، ممنوعیت دیدار با نامزدها و استقبال از نامزدهای انتخاباتی، ممنوعیت برگزاری نشست‌های تبلیغاتی در فضای سربسته است.

کد خبر 5233140

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان ویروس کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا سعید جلیلی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • مدارس زرند فردا تعطیل است