Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:47:40 GMT

زمان اولیه برگزاری انتخابات ۱۰ ساعت خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۷۵۳

زمان اولیه برگزاری انتخابات ۱۰ ساعت خواهد بود

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «محسن مفید» عصر شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طبق تصمیم اتخاذ شده انتخابات از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز و تا ساعت ۱۷ عصر همین روز به مدت ۱۰ ساعت انجام خواهد شد.

وی افزود: البته این زمان با توجه به مشارکت مردم و وضعیت شعبات اخذ رای از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان قابل تمدید خواهد بود و حتی در صورتی که ساعت رای گیری هم به اتمام برسد ولی هنوز از افراد حاضر در شعب رای گیری نشده باشد کار برگزاری انتخابات ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مفید همچنین با اشاره به آمادگی خوبی که در استان برای برگزاری انتخابات وجود دارد، گفت: بیش از ۸۰ درصد ناظران تحت آموزش های لازم قرار گرفته و و سرناظران برگزاری انتخابات هم از فردا به صورت حضوری آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم از قبیل پیش‌بینی تعداد تعرفه های رای و همچنین حضور ماموران پلیس در خارج از شعب برای جلوگیری از برخی حواشی نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برای شعبات اخذ رای هم سعی کرده ایم از حداقل عوامل اجرایی استفاده کنیم به گونه ای که میانگین حضور این افراد در هر شعبه حدود چهار نفر خواهد بود که البته نیروهای انتظامی و امنیتی نیز به این تعداد اضافه می شوند.

روند اجرای انتخابات در کرمانشاه به خوبی پیش می‌رود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته روند اجرای انتخابات به خوبی پیش می رود و تاکنون مشکلی برای برگزاری این رویداد مهم در استان نداشته ایم.

«حسین خوش‌اقبال» با بیان اینکه هدف مسوولان برگزاری انتخابات اجرای قانون است، گفت: امیدوارم امانت دار خوبی برای آراء مردم باشیم و آنها مطمئن باشند به خوبی از آنها صیانت می شود.

وی انتخابات را تعیین کننده سرنوشت کشور دانست و با تاکید بر اینکه اجرای این رویداد مهم ملی نیازمند همکاری تمام دستگاه های اجرایی کشور است، افزود: در برگزاری این رویداد مهم همه دستگاه ها موظف به همکاری با استانداری و فرمانداری‌ها هستند.

خوش اقبال در پایان بر رعایت اصل بی طرفی تاکید کرد و گفت: حمایت مدیران دولتی و دستگاه ها از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ شورای نگهبان استانداری کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری برگزاری انتخابات استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود