Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:28:58 GMT

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۹۹۴

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

صدا و سیما تصمیم می‌گیرد مهم ترین موضوعات چیست نه نامزدها/ دو کاندیدا اصلاح طلب رها نشده‌اند و جبهه با آنها در ارتباط است/ جبهه اصلاحات وضعیت را رصد و در روزهای آخر اعلام نظر می‌کند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جبهه تا اینجا گفته ما نامزدی نداریم ولی آیا این تصمیم آخر خواهد بود هنوز نمی توانیم این را با قطعیت اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*************

ادعاهای عجیب و غیرواقعی کاندیداها در مناظره دوم که صحت نداشتند+ جدول

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره دوم مطالبی را مطرح کردند که صحت نداشتند.

*********

عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مناظرات علیه نظام است نه برای معرفی افراد/ طراح سوالات مناظرات در راستای بی آبرو کردن نظام عمل کرده است/ در همین سوالات در بین نامزدها تبعیض قائل می‌شوند

عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه صدا و سیما به صورت جناحی عمل می کند، طراح سوالات مناظرات در راستای بی آبرو کردن نظام عمل کرده است به این صورت که اسلام اصلا حکومتی ندارد، اخلاقی ندارد همچنین به مردم توجهی ندارد.

**********

رئیس جمهور:

این روزها زبان تشکر دچار لکنت شده است/ دچار حیرت هستم از آنهایی در مورد کرونا الفاظ نادرست به کار می برند/ برخی کلمه طرح تحول سلامت را نمی توانند بفهمند

رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا گفت: این روزها زبان تشکر دچار لکنت شده است و زبان تخریب و تضعیف و تحریف به راه افتاده است . در این روزها بیشتر باید همه حرف بزنیم و از خدمات و اقدامات یک ملت بزرگ بگوییم. عیب ندارد از دولت و وزارت خانه ها او تعریف نکنید ولی از مردم و پرستاران و پزشکان که تقدیر و تشکر کنید.

**********

اظهارات همسر حجت الاسلام رئیسی/ موافق حضور همسرم در انتخابات نبودم

همسر حجت الاسلام رئیسی گفت: به عنوان همسر آقای رئیسی موافق حضور ایشان در انتخابات نبودم.

*********

عضو جامعه روحانیت مبارز:

از اصولگرایان رئیسی و رضایی تا پایان خواهند ماند/ تعبیر پوششی کاندیداهای اصولگرا را قبول ندارم و قراری میان آنها نیست

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: من بیشترین رقابت را بین آقای رییسی و همتی می بینم ولی احتمال می دهم آقای رضایی تا پایان رقابت ها در صحنه باشد ولی بقیه به نظر من انصراف می دهند و کنار می کشند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه سیاسی خبرگزاری برنا انتخابات ریاست جمهوری مجمع تشخیص مصلحت مجمع تشخیص مصلحت صدا و سیما سلامت دولت انتخابات جامعه اصولگرایان جامعه روحانیت مبارز رقابت اخبار مهم سیاسی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد