Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:46:51 GMT

۱۰۵ مددجوی پاکدشتی از معافیت انشعابات برخوردار شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۲۲۴

۱۰۵ مددجوی پاکدشتی از معافیت انشعابات برخوردار شدند

محمود برزگر روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از شاخص‌های توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی تامین و احداث مسکن برای مددجویان است که به عنوان یکی از اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات حمایتی برای افراد تحت پوشش انجام می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه مجلس، مبنی بر معافیت هزینه‌کرد انشعابات حامل های انرژی برای مددجویان بهزیستی بیان کرد: در راستا تحقق این مهم، ۳۲ نفر از پرداخت حق انشعاب آب، ۳۳ نفر حق انشعاب برق، ۲۵ نفر حق انشعاب گاز و ۱۵ نفر از عوارض شهرداری معاف شدند که مابقی جامعه هدف ساکن در مناطق شهری و روستایی می‌توانند با ارائه معرفی نامه از سوی بهزیستی می‌توانند کنتور و انشعاب رایگان دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به لزوم توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: سال گذشته با هدف ارتقای سطح توانمندسازی ۱۶۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها و سازمان بهزیستی و ۴۴ نفر از محل بیمه روستائیان و عشایر از بیمه بازنشستگی بهره‌مند شدند.

برزگر ادامه داد: ۶۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل آنها که دچار مشکلات فرهنگی، عاطفی، اقتصادی و اجتماعی بوده و نیازمند حمایت از طریق مددکاری هستند مستمری ماهیانه و کمک هزینه معیشتی نیز پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ مرکز بهبودی اقامتی میان مدت وابستگی به مواد مخدر در شهرستان پاکدشت وجود دارد، بیان کرد: در حوزه پیشگیری، ۲ هزار و ۸۸۵ پرونده در بهزیستی تشکیل شده و با پرداخت ۳۸ مورد یارانه به مراکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد، بیش از چهار هزار جلسه خدمات مشاوره صورت با هزار و ۳۰۰ نفر انجام شده است.

وی افزود: باتوجه به شرایط جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزاری آموزش ها به صورت مجازی، بیش از هزار و ۸۰۰ نفر در قالب دوره های آموزش برخط زندگی و خانواده، و هزار و ۲۰۰ نفر نیز در دوره آموزش پیش از ازدواج از خدمات دفتر مشاوره حوزه پیشگیری بهره مند شده اند.

رئیس بهزیستی پاکدشت گفت: در راستای کمک به اشتغال معتادان بهبود یافته، در سال گذشته مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی و کارفرمایی به پنج نفر پرداخت شد و علاوه بر این، ۱۹۰ میلیون ریال یاری برگ در بین ۳۸ نفر از معتادان بی بضاعت که قصد درمان داشتند، توزیع شده است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ورامین پاکدشت سازمان بهزیستی کشور معلولان اداره کل بهزیستی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین پاکدشت سازمان بهزیستی کشور ورامین پاکدشت سازمان بهزیستی کشور معلولان اداره کل بهزیستی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات

دریافت 55 MB کد خبر 6096205

دیگر خبرها

  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند