Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@13:50:07 GMT

سومین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۳۲۸

سومین مناظره نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع «دغدغه‌های مردم» برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سومین وآخرین مناظره میان نامزد‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری امروز (شنبه، ۲۲ خرداد) با موضوع «دغدغه‌های مردم» در استودیوی شماره ۱۱ رسانه ملی از ساعت ۱۷ آغاز و ساعت ۲۰:۳۰ تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناظره‌های نامزد‌های سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهور از شبکه خبر و شبکه یک سیما پخش شد و همزمان با تلویزیون، رادیو ایران و رادیو انتخابات همچنین در فضای مجازی تلویبیون هم این برنامه‌ها را تقدیم علاقه‌مندان کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، نخستین میان دوره‌ای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نخستین مناظره نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع «اقتصاد» روز شنبه، ۱۵ خرداد در استودیوی شماره ۱۱ رسانه ملی برگزار شد.

رئیسی: نقدینگی باید به سمت تولید برود
همتی: هم به تولید ثروت هم توزیع عادلانه ثروت همزمان توجه دارم
مهرعلیزاده: می‌خواهم دولت سوم اصلاحات را تشکیل دهم
جلیلی: برای محرومیت زدایی باید طرح و برنامه داشت
رضایی: دست دولت در جیب مردم است
قاضی زاده هاشمی: باید سازوکار‌های استضعافگر را اصلاح کنیم
زاکانی: راه حل مهار نقدینگی است

دومین مناظره نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع "فرهنگی، اجتماعی و سیاسی" روز سه‌شنبه، ۱۸ خرداد برگزار شد.

مهرعلیزاده: باید برجام به نتیجه برسد 
زاکانی: در سال اول دولتم، ریشه فقر مطلق را می‌خشکانم
جلیلی: با نمایش کار‌ها پیش نمی‌رود
قاضی‌زاده هاشمی: دولت سلام به دنبال اصلاح نظام اداری است
رضایی میرقائد: امید به سفره مردم برمی گردد
همتی: مخالف انحصار در سیاست و اقتصاد هستم
رئیسی: فاصله طبقاتی محصول بی عدالتی است

 

 

برچسب ها: سومین مناظره ، انتخابات ، انتخابات 1400 ، مناظره های انتخاباتی ، مناظره نامزدها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سومین مناظره انتخابات انتخابات 1400 مناظره های انتخاباتی مناظره نامزدها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد های سیزدهمین دوره مناظره نامزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت