Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@09:36:58 GMT

پوستر انتخاباتی شهید سلیمانی در کرمانشاه رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۶۳۴۹

پوستر انتخاباتی شهید سلیمانی در کرمانشاه رونمایی شد

گروه استان‌ها- پوستر انتخاباتی شهید سلیمانی با عنوان انتقام ما انتخاب ما در کرمانشاه رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرمانشاه ، پوستر انتخاباتی شهید سلیمانی که در معاونت فرهنگی هنری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) رونمایی شد در مرکز آفرینش‌های بسیج در کرمانشاه طراحی شده است.

این پوستر به منظور فضاسازی در حوزه انتخابات در استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پوستر یادآور مسیر و راه شهید سلیمانی و وظیفه هر ایرانی در بالا بردن پرچم اسلام، ولایت و انقلاب است و براساس وصیت سردار سلیمانی ما در این برهه از زمان باید خود را برای حضوریپرشوردر انتخابات آماده کنیم و به دشمن نشان دهیم مردم ایران از همیشههوشیارترهستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: حضور آگاهانه ملت در انتخابات تیر خلاصی به قلب دشمنان ایران استپخش زنده| آخرین مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری به همراه تحلیل و گفتگو در کلاب سیاست در ایراناستاندار قم: اولویت و برنامه‌ریزی‌های ما در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است

رمز موفقیت مکتب سلیمانی وحدت و هوشیاری در مقابل دشمن به ویژه در زمان انتخابات است و این مکتب اتحاد و همبستگی اقشار مختلف ایران را در زیر سایه و پرچم اسلام و ولایت تبلیغ می‌کند.

اهمیت انتخابات به گونه‌ای است که رهبر انقلاب اسلامی خطاب به عموم مردم بیان کردند که انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند بنابراین با شرکت در انتخابات که متعلق به خود شما است، از خداوند برای رأی دادن به کسی که شایسته این مسئولیت است کمک بخواهید.

انتهای پیام/832/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات انتخابات شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود