Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کازرون در نخستین دیدارش برابر تیم میزبان در مسابقات باشگاه های مردان آسیا تن به شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده کازرون در نخستین دیدارش برابر تیم میزبان در مسابقات باشگاه های مردان آسیا تن به شکست داد.

از ساعت 16:30 دقیقه امروز به وقت تهران تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رودرروی تیم مضر، نماینده عربستان، قرار گرفت و در پایان با نتیجه 30 بر 27 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نماینده عربستان نیمه اول این دیدار را هم 17 بر 13 به سود خود به پایان رساند.   تیم نیروی زمین شهید شاملی که با 13 بازیکن راهی این رقابت ها شده است، در بیشتر دقایق این بازی پا به پای مضر پیش رفت اما در نهایت بازی را با اختلاف سه گل واگذار کرد.  لازم به ذکر است ساعتی پیش مشکل ویزای محمد سیاووشی دروازه بان تیم فولاد مبارکه سپاهان و بهشاد فاتحی زاده حل شد تا به عنوان بازیکن و یار جدید به تیم نیروی زمینی شهید شاملی ملحق شوند. گفتنی است دیگر نماینده هندبال ایران یعنی صنعت مس کرمان در گروه B  این رقابت ها ظهر امروز با نتیجه ۳۷ بر ۱۹ قطن یمن را شکست داد. مسابقات باشگاه های مردان آسیا فردا با انجام 5 بازی پیگیری می شود که از ساعت14:30 به وقت تهران نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل السالمیه صف آرایی می کند و در آخرین بازی فردا از ساعت 20:30 دقیقه شب مس کرمان با الکویت دیدار می کند. برنامه بازی های فردا به وقت تهران به این شرح است: ????13 ژوئن/ 23 خرداد گروه B/ ساعت 12:30: اُلمالیق - قَطن گروه A/ ساعت 14:30: السالمیه- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گروه A/ ساعت 16:30: مضر (مُودهَر)- العربی گروه B/ ساعت 18:30: الدوحیل- الوحده گروه B/ ساعت 20:30: صنعت مس کرمان – الکویت

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، علیرضا ابوالحسنی گفت:با کاهش سرعت سیلاب‌ها این امکان داده شده که آب ذخیره شده و سفره‌های آب زیرزمینی ما تغذیه شود و خسارتی در پایین‌دست سازه‌های آبخیزداری شمال کرمان نداشتیم.

وی با اشاره به وجود 10.6 میلیون هکتار حوزه‌های آبخیز در شمال استان کرمان، اظهار داشت: از این میزان 2.7 میلیون هکتار آن دارای مطالعات تفصیلی و اجرایی است و در حوزه‌هایی که مطالعه تفصیلی داشته باشیم امکان اجرای طرح‌های آبخیزداری وجود دارد.

وی بیان کرد: در سنوات گذشته 8 هزار سازه آبخیز در نزدیک به 1.8 میلیون هکتار حوزه آبخیز شمال استان کرمان که دارای مطالعات تفصیلی بودند، احداث شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان با اشاره به اینکه در بارندگی‌های هفته گذشته در استان نزدیک به 207 میلیون مترمکعب از روان‌آب‌ها و سیلاب‌ها مدیریت شده است، ادامه داد: با کاهش سرعت سیلاب‌ها این امکان داده شده که آب ذخیره شده و سفره‌های آب زیرزمینی ما تغذیه شود.

وی با بیان اینکه در کنار مدیریت سیلاب‌ها، نزدیک به 90 میلیون تن کنترل فرسایش خاک را داشتیم، گفت: با این اقدامات مانع از دسترس خارج شدن خاک و خسارت به مناطق پایین دست شدیم و بارندگی‌های اخیر در شمال استان کرمان خسارت و مشکلی در پایین‌دست سازه‌های آبخیزداری مشاهده نکردیم.

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال در دیداری دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی