Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:56:47 GMT

دانمارک 0 - 1 فنلاند؛ شب غیرمنتظره تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۴۱۷

دانمارک 0 - 1 فنلاند؛ شب غیرمنتظره تکمیل شد

دانمارک در دیداری عجیب و پرحادثه با یک گل مغلوب فنلاند شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی عجیب که تحت تاثیر اتفاقات مربوط به کریستین اریکسن و بیماری غیرمنتظره او قرار گرفت، تیم ملی فنلاند با درخشش هرادسکی موفق شد با یک گل دانمارک را شکست دهد.

 

دانمارک بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه هفت می توانست توسط کریستین اریکسن به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه محکم او از پشت محوطه توسط هرادسکی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دقایقی بعد و این بار روی ارسال بازیکنان دانمارک از سمت راست بود که این تیم فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه سر تماشایی هوبرگ را هرادسکی به زیبایی مهار کرد.

 

در دقیقه 26 این بار مارتین برایثوایت در مقابل دروازه فنلاند صاحب موقعیت گلزنی شده و می توانست قفل دروازه این تیم را باز کند، اما ضربه پای چپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در اواخر نیمه اول کریستن اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک به یکباره به زمین افتاد و جریان بازی برای دقایقی متوقف شد. در نهایت شرایط بغرنج اریکسن باعث شد بازی برای حدود 90 دقیقه به تاخیر افتاده و با بهبود شرایط این بازیکن در بیمارستان از سر گرفته شود.

 

 

 

اما اگرچه دانمارک نیمه دوم را باز هم هجومی آغاز کرد و صاحب توپ و میدان بود، اما بر خلاف جریان مسابقه این فنلاند بود به گل اول دست یافت. روی ارسال یورونن، این پویانپالو که با یک ضربه سر دقیق و روی اشتباه کسپر اشمایکل موفق به زدن گل اول شد.

 

دانمارک در صدد جبران برآمده و خیلی زود فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند. آنها صاحب یک ضربه پنالتی شدند، اما هرادسکی موفق شد ضربه هوبرگ را مهار کرده و دروازه را نجات دهد.

 

 

در دقیقه 80 ارسال زمینی ینسن از سمت چپ می توانست زمینه ساز گل تساوی باشد، اما مدافعان فنلاند توپ را به خوبی دور کردند. در دقیقه 86 و روی خروج اشتباه هرادسکی، دانمارک موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که مدافعان فنلاند توپ را دور کردند. در ادامه تلاش دانمارک نتیجه ای نداشت و فنلاند با یک گل برابر این تیم پیروز شد.

تیم ملی دانمارک تیم ملی فنلاند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی دانمارک تیم ملی فنلاند تیم ملی گل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد

فنلاند در راستای طرح دیجیتالی کردن خدمات، نخستین کتابخانه الکترونیک جهان را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کتابخانه ملی فنلاند خدمات کتابخانه الکترونیکی خود را راه‌اندازی کرده است که به عنوان یک پلتفرم پیشگام در جهان معرفی شده است. در حال حاضر، این شبکه برای ۸۵ درصد از ساکنان فنلاند در دسترس خواهد بود. این کتابخانه الکترونیکی به عنوان یک برنامه قابل دانلود برای گوشی‌ها و تبلت‌ها در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و مجلات دیجیتال را امانت بگیرند. این کشور، رویکرد دیجیتال را برای در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر خدمات مرتبط با کتاب انجام داده است تا هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهد.

به جای کارت کتابخانه، هنگام اولین ثبت‌نام برای سرویس از احراز هویت پیشرفته استفاده می شود. هر کسی که شهرداری محل سکونتش به این سرویس ملحق شده است، می‌تواند از کتابخانه الکترونیکی استفاده کند. هزینه این خدمات به ازای هر ساکن برای شهرداری ها ۰.۷ یورو است.

بر اساس گزارش ها، سرویس مشابه و در عین حال متفاوتی در دانمارک نیز توسعه یافته است و این ایده در سایر کشورهای شمال اروپا نیز در حال اجراست.

به عنوان یک سرویس جدید، مدیران پروژه هنوز نمی‌دانند که چگونه این رویکرد در آینده توسعه خواهد یافت. فقط زمان نشان می‌دهد که کدام اقلام بیشتر برای استقراض درخواست می‌شوند. کاربران برنامه همچنین می‌توانند بازخورد خود را در مورد این سرویس ارسال کنند و به پیشرفت بعدی آن کمک کنند.

به نظر می‌رسد که کتابخانه الکترونیکی نیز از بعضی مشکلات ذاتی کتابخانه های قدیمی رنج می‌برد، به‌ویژه این واقعیت که کاربران احتمالاً باید مدتی منتظر بمانند تا مطالب جدید منتشر شده برای امانت در دسترس قرار گیرند.

اما نکته مهم این است که مطالب خواندنی به زبان های فنلاندی، سوئدی و انگلیسی در دسترس خواهد بود.

کد خبر 749601

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!