Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@14:52:34 GMT

دانمارک ۰-۱ فنلاند؛ از اشک غم تا اشک شوق

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۴۳۹

دانمارک ۰-۱ فنلاند؛ از اشک غم تا اشک شوق

فنلاند در اولین دوره حضور خود در جام ملت های اروپا، کارش را با پیروزی مقابل دانمارک آغاز کرد. در مسابقه ای پر حادثه که به خاطر حمله قلبی کریستین اریکسن با وقفه ای حدودا یک ساعته همراه شد، شنبه روز دانمارکی ها نبود و آن ها حتی یک ضربه پنالتی را از دست دادند تا در نهایت روز تلخ شان تکمیل شود.  اطلاعات بازی دانمارک – فنلاند روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۱۲ ژوئن ۲۰۲۱ / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ تورنمنت: دور اول بازی های گروه B یورو ۲۰۲۰ داور: آنتونی تیلور ورزشگاه: تلا پارکن / کپنهاگن گلزنان: یوئل پویانپالو (۵۹) برای فنلاند نمرات بازیکنان دو تیم دانمارک و فنلاند

رویداد مهم بازی ادای احترام هوادار دانمارک به کریستین اریکسن

بدون شک مشکلی که در دقایق پایانی نیمه اول بر کریستین اریکسن عارض شد، این بازی را تحت الشعاع خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه این بازیکن از حمله قبلی خود جان سالم به در برده است.  خلاصه بازی دانمارک – فنلاند

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!

به گزارش "ورزش سه"، هالند در جریان دیدار منچسترسیتی برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نتوانست درخشش همیشگی را داشته باشد و از کادر فنی خواست که به دلیل احساس دردی که داشت از زمین بازی بیرون برود.

این موضوع باعث نگرانی هواداران سیتی شده بود اما کادر پزشکی این تیم شرایط او را به دقت زیر نظر گرفتند و نهایت تلاش‌شان را به کار بردند تا او هرچه زودتر به اوج آمادگی برگردد و بتواند تیمش را در دیدارهای سرنوشت ساز پایانی لیگ برتر انگلیس همراهی کند.

هالند در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط فعلی‌اش اظهار داشت:«من آماده هستم. در جریان بازی برابر رئال در لیگ قهرمانان کمی مشکل داشتم. با تمام وجود دوست داشتم که به زمین برگردم و حالا برگشته‌ام و احساس خوبی دارم. آماده هستم که به پنج فینال پایانی حمله‌ور شوم.

کورس قهرمانی درست مثل فصل گذشته بسیار جذاب و هیجان انگیز است. شاید این جذاب‌ترین زمان برای فوتبالیست بودن باشد. شاید خیلی‌ها درک نکند اما دلیل من برای فوتبال بازی کردن همین است، احساسی که پیش از هر بازی دارم و کمی عصبی هستم.

این فوق العاده است و به همین دلیل است که عاشق فوتبال هستم چون این احساس را تجربه می‌کنم. بسیاری از بازیکنان ما پیش از این هم چنین کارهایی را انجام دادند و همه چیز مربوط به این است که بتوانیم آرام باشیم و زیاده خواهی نکنیم. ما آرام هستیم و لبخند می‌زنیم و از زمانی که داریم لذت می‌بریم و پس از آن روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم