Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوتگیت از منتقدین دل خوشی ندارد. 

گرت ساوتگیت از اوضاع تیم ملی انگلیس می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، تیم های انگلیس و کرواسی، فردا از ساعت 17:30 به وقت تهران در چارچوب هفته نخست مرحله گروهی یورو 2020 به مصاف هم می روند. گرت ساوتگیت، مهاجم تیم ملی انگلیس در مصاحبه پیش از بازی خود گفت:

زمانی که در مورد ظرفیت ها و انتظارات تیم صحبت می کنیم، همیشه باید محتاط باشیم زیرا گاهی اوقات برخی از آنها هرگز برآورده نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما بعضی افراد همین حالا و پیش از شروع تورنمننت هم از تیم ما ایراد می گیرند و انتقاد می کنند. وقتی به ترکیب ما نگاه می کنید، می بینید که چند بازیکن فینال لیگ قهرمانان در آن حضور دارند که حداقل 3 نفرشان بسیار جوان هستند. آنها اکنون تجربه کسب جام و  تجربه حضور در مسابقات بزرگ را دارند، این می تواند به ما، تیم ملی انگلیس کمک کند. نگرانی بابت سطح تجربه تیم؟ اگر به تاریخ نگاه کنید، می بینید که تیم قهرمان همیشه دارای سطح مطمئنی از تجربه بوده است. اما در حقیقت، این سطح تجربه باید چیزی متعادل باشد. فکر می کنم ما و فرانسه در جام جهانی روسیه جوانترین تیم ها بودیم و هر دو به نیمه نهایی رسیدیم. ما از نظر تعداد بازی ملی، کم تجربه ترین تیم  آن تورنمنت بودیم و همانطور که می دانید توانستیم یک تورنمنت خارق العاده داشته باشیم. بنابراین ما بازیکنانی را انتخاب کرده ایم که احساس می کنیم بهترین بازیکنان موجود در پست شان هستند و اینطور فکر نکردیم که باید به خاطر جوان بودن ترکیب، بازیکنان مسن را به اردو دعوت کنیم تا سطح تجربه را بالاتر ببریم. از نظر ما این تجربه این تورنمنت می تواند برای انگلیس و طی دو سال آینده در قطر و پس از آن مفید باشد. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس بهتاش فریبا در طرفداری: علی کریمی دوست ندارد کارهای خیرش رسانه ای شود اما من می گویم! احمد نوراللهی یک بازی 8 پوشید، دو بازی 15 | هیچ خطری تیم ملی را تهدید نمی کند سردار آزمون گزینه جانشینی زلاتان در میلان ادن هازارد: هرگز به جدایی از رئال مادرید فکر نکرده ام؛ می خواهم نشان دهم که برای این تیم ساخته شده ام ایتالیا در رویای فتح یورو 2020 / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید