Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق استقلال گفت: عراق تیمی نیست که بتواند ایران را شکست دهد.

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: تیم ملی در شرایط سخت و استرسی به بحرین رفت. ما تدارکات مناسبی نداشتیم و نتایج بازی های دور رفت هم کارمان را سخت تر کرد. در مقابل هنگ کنگ کمی بی نظم بودیم ام 2 امتیاز باارزش به دست آوردیم تا با روحیه بالا به مصاف بحرین برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من در مقابل بحرین هم کمی استرس داشتیم چون برای ما از بحرین غول ساخته بودند و فکر می کردیم با تیم قدرتمندی طرف هستیم اما دیدیم که بحرین در مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت و بچه ها اگر نیمه اول استرس نداشتند می توانستند به گل برسند اما با شروع نیمه دوم همه چیز بهتر شد و با خلاقیت بازیکنان و کارهای ترکیبی طلسم نبردن این تیم در منامه را شکستیم و برد با ارزشی به دست آوردیم. برد مقابل بحرین برای ما ارزش زیادی داشت چون حکم ادامه حضور ما در مسابقات را امضا کرد.

او با اشاره به پیروزی پرگل تیم ملی مقابل کامبوج افزود: چیزی که ما از تیم ملی در برابر کامبوج متصور بودیم نمایان شد و در بازی رفت ما ۱۴ گل زدیم و در بازی برگشت هم ده گل زدیم. بازی به جهت فنی خوب بود و طبیعتا تیمی که ده گل می زند یعنی خوب کار کرده، اما کامبوج حریف خیلی ضعیفی بود و سه امتیاز این بازی خیلی دیده نمی شود. تغییرات خیلی خوب بود به خصوص از زمانی که قایدی آمد همه چیز عوض شد و این بازیکن نشان داد می تواند در عرصه ملی هم بدرخشد و کمک حال تیم ملی باشد.

پیشکسوت استقلال با تمجید از عملکرد تنها ملی پوش استقلال، مهدی قایدی گفت: به نظر من قایدی می توانست دقایق بیشتری در بازی با کامبوج در زمین حضور داشته باشد. قایدی در دیدار مقابل کامبوج 2 پاس گل داد که یکی از آنها گل نشد و یکی گل شد و خودش هم توانست یک گل زیبا به قول دوستان، نیماری بزند. مهدی در مقابل کامبوج یک پنالتی هم گرفت و عملکردش فوق العاده بود. در آن ۸ دقیقه که بازی کرد، همه کار انجام داد و راندمان حضورش از همه بازیکنان بهتر بود. قایدی در  دیدار با عراق هم می تواند کمک زیادی به تیم ملی کند چون او ذاتا بازیکنی گره گشا است و می تواند در زمانی که بازی گره می خورد اتفاق خوبی را رقم شود. به نظر من قایدی هر زمانی در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد کمک بسیار بزرگی خواهد بود. من به همه بازیکنان تیم ملی نمره بالایی می دهم ولی به نظرم قایدی نسبت به تایمی که در زمین حضور داشته عملکرد بهتری داشته است.

مربی اسبق استقلال با اشاره به  بازی بعدی تیم ملی با عراق گفت: متاسفانه سرنوشت صعودمان دست خودمان نیست و باید حتما عراق را شکست دهیم. در این بازی حتی تساوی هم به درد ما نمی خورد و فقط باید به برد برسیم. تیم ملی فوتبال عراق همواره رقیب آسانی برای تیم ملی نبوده اما بازی های اخیر این تیم را دیدم و با اینکه بازیکنان خوبی دارد اما تیمی نیست که بتواند ایران را شکست دهد. البته بازی ایران با این حریف همیشه چه در عرصه باشگاهی چه ملی سخت بوده ولی بچه های ما از نظر فنی و روحی شرایط خوبی دارند و ما باید در هر صورت بازی را ببریم. فکر می کنم شرایط تیم ما الان بسیار خوب است و می توانند عراق را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تیم ملی فوتبال تیم ملی بحرین بازی استرس ایران خلاقیت استقلال ملی پوش عراق زمین تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران بهتاش فریبا مهدی قایدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!