Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از نامزدها و حامیان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست: دستورالعمل های بهداشتی برای مدیریت مقابله با کرونا ویروس را در تبلیغات انتخاباتی باجدیت دنبال کنند.

علیرضا آشناگر در نشست مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: وضعیت رنگ بندی شیوع کرونا ویروس در استان سمنان همانند هفته های گذشته است اما براساس گزارش ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ،شیب سرایت این ویروس در استان قدری سرعت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: نگران روند افزایش شیوع کرونا ویروس در استان هستیم و برای مدیریت ،کاهش و تثبیت شیب شیوع این ویروس منحوس باید تلاش ها ادامه یابد.
استاندار سمنان با بیان اینکه مردم رعایت دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند، گفت: با آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جلسات تبلیغاتی با جدیت دنبال شود.
آشناگر تصریح کرد: در روز جمعه هفته جاری کار اخذ رای از مردم شریف ایران اسلامی آغاز خواهد شد و این روزها با انجام تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرمانداران محترم توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مدیریت مقابله با کرونا را با جدیت دنبال کنند.
استاندار سمنان ادامه داد: فرایند برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد براساس چارچوب های تعیین شده از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: تیم های بازرسی و نظارت رعایت دستورالعمل های بهداشتی با جدیت در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی تلاش کنند و نباید رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه عادی انگاری شود.
استاندار سمنان اضافه کرد: از آحاد جامعه و دستگاه های اجرایی استان سمنان می خواهیم در بحث رعایت دستورالعمل های بهداشتی تلاش کنند و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، همکاری مردم با کادر درمان ادامه یابد.
آشناگر خاطرنشان کرد: سمنان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همواره جزو استان های برتر کشور است و این رتبه خوب با ادامه جدیت مردم در رعایت نکات بهداشتی تا ریشه کنی کرونا ادامه یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ استاندار سمنان همه باهم علیه کرونا علیرضا آشناگر استان سمنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی مدیریت مقابله با کرونا استاندار سمنان کرونا ویروس جدیت دنبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

وی توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان هستم.

استاندار لرستان با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی، گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه‌آهن دورود - خرم‌آباد، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

کد خبر 6094986

دیگر خبرها

  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات