Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:35:12 GMT

آغاز مقتدرانه بلژیک، روسیه حرفی برای گفتن نداشت

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۶۷۶

آغاز مقتدرانه بلژیک، روسیه حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش ایرنا؛ شنبه شب از گروه دوم یورو ۲۰۲۰، تیم‌های بلژیک و روسیه در ورزشگاه سنت‌پترزبورگ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر بلژیک به اتمام رسید.

بلژیک که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود، بازی را با تسلط بالا در میانه میدان آغاز کرد و خیلی زود به خواسته‌اش رسید.

در دقیقه دهم غفلت مدافعان میزبان موجب شد تا «روملو لوکاکو» مهاجم مطرح بلژیک به زیبایی هرچه تمام گل نخست این بازی را به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلژیک در حالی کاملا روش تهاجمی را در زمین پیاده کرد که «کوین دی‌بروین» را به دلیل مصدومیت در اختیار داشت و «ادن هازارد» هم که به تازگی از بند آسیب دیدگی رهایی پیدا کرده است، نیمکت‌نشین بود و در نیمه دوم به میدان آمد.

در دقیقه ۲۷؛ «کاستانه» مدافع جناح راست بلژیک به دلیل مصدومیت جای خود را به «توماس مونیر» داد.

در دقیقه ۳۴ مونیر که تنها دقایقی از حضورش در میدان می‌گذشت خود را به محوطه جریمه روسیه رساند و در یک رفت و برگشت موفق شد گل دوم تیمش را به‌ثمر برساند.

روسیه در نیمه دوم با تغییر روش به میدان آمد تا شاید راهی برای گلزنی و جبران مافات پیدا کند.

از سوی دیگر بازیکنان بلژیک به خوبی روند بازی را کنترل کرده و اجازه خودنمایی به روس‌ها ندادند.

در دقیقه ۸۸ لوکاکو با فرار از بین مدافعان روسیه و ضربه‌ای حساب شده، گل دوم خود و تیمش را ثبت کرد.

در نهایت دیدار با برتری سه بر صفر تیم تحت هدایت «روبرتو مارتینز» به اتمام رسید تا بلژیک توان خود را به رخ سایر مدعیان بکشد.

در دیگر دیدار این گروه، دانمارک در رقابتی کابوس‌وار با یک گل مغلوب شد. در این بازی «اریکسن» هافبک دانمارک دچار حمله قلبی شد و با حضور به مواقع پزشکان از مرگ نجات پیدا کرد و راهی بیمارستان شد.

ترکیب روسیه

آنتون شونین، یوری ژیرکوف(کاراویو)، گنورگی ژیکیا، آندری سمنوف، ماریو فرناندز، دیمیتری بارینوف(ایگور دیف)، ماگومد اوزدوف، دالر کوژایف(دنیس چریشف)، گولووین، رومان ژوبین (موخین)و ژیوبا

ترکیب بلژیک

تیبو کورتوآ، فرتونگن(توماس فرمالن)، بویاتا، آلدرویلد، تورگان هازارد، تیلمانس، دندونکر، کاستانه(توماس مونیر)، دریس مرتنز(ادن هازارد)، روملو لوکاکو و یانیک کاراسکو

برچسب‌ها روسیه بلژیک یورو ۲۰۲۰ پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با یورو ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه بلژیک یورو ۲۰۲۰ روسیه بلژیک یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مستند نامزد‌ها از امروز سیزدهم اردیبهشت تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۳ پخش و ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از سیما و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس می‌شود.
پخش مناظره هم در این بازده زمانی ساعت ۲۱ از سیما و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
به گفته مدیر کل صدا و سیمای استان فارس فرصت یکسان و رایگان برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، در رادیو و تلویزیون مرکز فارس فراهم شده است.
پهلوانیان افزود: برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!
  • توصیه مهم یک مرجع تقلید به مسئولان؛ به نام دین حرفی نزنید!
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت