Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه اتفاقات ناگوار روز دوم یورو ۲۰۲۰ سرمربی تیم ملی بلژیک خبر داد پای هافبک تیمش از دو ناحیه دچار شکستگی شده و بدین ترتیب کاستانیه این رقابت‌ها را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک پس از پیروزی 3 بر صفر شاگردانش برابر بروسیه در بازی دوم گروه B یورو 2020 که این تیم را به صدر جدول فرستاد، درباره این بازی گفت: ما در فاصله‌ای نسبتاً کوتاه (بین ماه مارس سال 2017 تا ماه نوامبر سال 2019) سه بار با روسیه بازی کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل تا حد زیادی با شیوه بازی این تیم آشنایی داشتیم. سرمربی این تیم در یک بازی از خط دفاعی 4 نفره استفاده کرد و در دو بازی دیگر از خط دفاعی 5 نفره. به همین دلیل ما برای هر دو بازی آماده بودیم، بنابراین آرایش تاکتیکی که روسیه با آن به میدان آمد برای ما غافلگیر کننده نبود.

مارتینس افزود: الگوی بازی حریف و تهدیدات اصلی روسیه برای ما شناخته شده بود. مهم نیست که آنها با چه شیوه‌ای بازی می‌کنند چون در هر صورت بازیکنانی مانند جیوبا و گولووین را در ترکیب‌شان دارند که ماهیتی فیزیکی به بازی این تیم می‌دهند.

سرمربی اسپانیایی بلژیک در نهایت به مصدومیت بال راست تیمش تیموتی کاستانیه اشاره داشت و اعلام کرد که بازیکن تیم لسترسیتی که مجبور به ترک زمین بازی شد، دیگر قادر به همراهی شیاطین سرخ در یورو نخواهد بود.

او گفت: واقعاً خبر بدی است اما تیموتی کاستانیه ادامه تورنمنت را از دست داد. تصویربرداری‌های صورت گرفته از پای او نشان می‌دهند که از دو ناحیه شکستگی دارد و حالا باید تحت درمان قرار بگیرد.

یورو 2020| گام اول بلژیک برای صعود با پیروزی آسان در خاک روسیه/ لوکاکو در صدر جدول گلزنان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی روسیه تیم ملی بلژیک یورو 2020 تیم ملی روسیه تیم ملی بلژیک یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس

فرارو- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز شنبه هشتم اردیبهشت با افت ۳۰ هزار تومانی به‌ازای هر گرم، از مرز سه میلیون و ۵۰۰ عقب رفت و معادل سه میلیون و ۹۴۳ هزار تومان معامله شد. سکه امامی همپای طلا در مسیر کاهشی قدم برداشت و ۴۱ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان یعنی تقریبا ۷۰۰ هزار تومان کمتر از هفته قبل فروخته شد. دلار و یورو خدماتی، اما براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا به‌ترتیب ۱۶۰ و ۱۷۰ تومان بیشتر از هفته قبل عرضه می‌شوند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

دلار خدماتی امروز شنبه هشتم اردیبهشت طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا معادل ۴۴ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد.

قیمت دلار خدماتی درمقایسه با معاملات روز پنجشنبه هفته قبل در مرکز مبادله ارز و طلا، ۱۶۰ تومان ارتقا پیدا کرد و همزمان یورو خدماتی امروز ۱۷۰ تومان بیشتر از هفته قبل عرضه می‌شود.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز با احتساب رشد ۱۷۰ تومانی درقیاس با پنجشنبه، ۴۷ هزار و ۲۳۰ تومان خواهد بود.

یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا
انواع ارز خدماتی ششم اردیبهشت هشتم اردیبهشت
دلار خدماتی 44 هزار و 40 تومان

44 هزار و 200 تومان

یورو خدماتی

47 هزار و 60 تومان

47 هزار و 230 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز شنبه هشتم اردیبهشت با کاهش ۳۰ هزار تومانی نسبت به خریدوفروش‌های عصر پنجشنبه، سه میلیون و ۴۹۳ هزار تومان به ثبت رسید.

سکه امامی همپای طلا در مسیر نزولی حرکت کرد و به‌طور متوسط ۶۹۱ هزار تومان ارزان شد. نیم‌سکه و ربع‌سکه به‌تریتب افت قیمت ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند و سکه گرمی ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

ششم اردیبهشت هشتم اردیبهشت

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 523 هزار تومان

سه میلیون و 493 هزار تومان

سکه امامی

42 میلیون و 549 هزار تومان

41 میلیون و 858 هزار تومان

نیم سکه

24 میلیون و 860 هزار تومان

24 میلیون و 660 هزار تومان

ربع سکه

15 میلیون و 140 هزار تومان

14 میلیون و 840 هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و 820 هزار تومان

شش میلیون و 720 هزار تومان

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه