Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@12:32:25 GMT

کار عجیب و جنجالی عروس و داماد با نوزاد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۸۹۲

کار عجیب و جنجالی عروس و داماد با نوزاد! +عکس

برگزاری مراسم های عجیب و غریب در غرب به یکی از رسومات تبدیل شده و عرو و دامادها با برگزاری مراسم های عجی و گاه ترسناک سعی می کنند تا خاطره این روز را در اذهان اطرافیان ثبت کنند.اما عروس جنجالی که در ادامه مشاهده می کنید به یک مادر بی رحم در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش برنا؛ اقدام عجیب عروس جنجالی یک زن سیاه پوست امریکایی به خاطر حرکت عجیب و خطرناکش در روز عروسی باعث انتقاد کاربران فیس بوک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در صفحه اش در فیس بوک عکس هایی از مراسم ازدواجش را به نمایش گذاشت که در آن نشان داده شده است دختر نوزادش را روی دنباله لباس عروس روی زمین میکشد.

او تمام مسیر تا جلوی محراب کلیسا را به همین صورت طی کرده است. این مسئله باعث شد بسیاری از کاربران ابراز کنند که وی مادری بی مسئولیت است که نگران سلامتی فرزندش نیست.برخی از کاربران نیز او را به سرویس های حمایت از کودکان بد سرپرست معرفی کرده اند و کارش را نوعی کودک آزاری بر شمرده اند.

این عروس جوان در جواب این واکنش ها میگوید :ما کاری را که دوست داشتیم انجام دادیم. فرزندم در تمام مدت بیدار بود و من برای راحتی او به آرامی قدم بر میداشتم و مطمئنم که در تمام لحظات مسیح نگه دار او بوده است. من به هیچ وجه از این کار پشیمان نیستم.

آقای داماد که راننده جرثقیل است در مورد طراحی لباس عروس گفت :این لباس طوری طراحی شده است که جایگاهی مناسب برای دخترمان در پشت لباس تعبیه شده و بسیار امن می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوست فیس بوک زمین کلیسا کودکان کودک آزاری نوزاد جنجال عروس و داماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس