Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه با توجه به استقبال بسیار زیاد متقاضیان در استان تهران در دور جدید از ثبت نام هم ظرفیت برای مسکن ملی در برخی از شهر‌ها ایجاد کرده‌ایم گفت: تفاوتی که در این دوره از ثبت نام مسکن ملی با سایر دوره‌ها وجود دارد؛ آن است که مجوز ثبت نام برای شهروندان تهرانی را در سایر شهر‌های این استان هم دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با توجه به درخواست زیاد ثبت نام برای شهر تهران ما سعی کرده‌ایم که علاوه بر شهر‌های جدید در سایر شهر‌های استان تهران هم شهروندان تهرانی بتوانند انتخاب کنند، این تغییر، تفاوتی است که نسبت به دوره قبل داشته‌ایم، افزود: در این دوره هم مطمئن هستیم که به سرعت ظرفیت تکمیل می‌شود و البته در این دوره هم تفاوت بسیار زیادی نسبت به دوره‌های قبل ایجاد شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کسانی که در گذشته به دلیل پر نکردن مدارک خود جا مانده‌اند، در این دوره از ثبت نام مسکن ملی می‌توانند ثبت نام کنند، افزود: متقاضیانی هم که به لحاظ آورده، نتوانستند، ثبت نام خود را تکمیل کنند؛ در این دوره برای آنان هم ظرفیت ایجاد کرده‌ایم.

محمود زاده توضیح داد: در این مرحله از ثبت نام طرح مسکن ملی تنها برای شهر پردیس نتوانسته‌ایم ظرفیت ایجاد کنیم، اما برای سایر شهر‌های جدید از جمله پرند، ایوانکی و هشتگرد با توجه به استقبال زیاد متقاضیان توانستیم ظرفیت ایجاد کنیم.

او اظهار کرد: ۵۳۰ هزار واحد مسکن ملی در جریان ساخت قرار دارند و طبق بررسی‌های صورت گرفته این واحد‌ها در مراحل مختلف اجرا قرار دارند و کار‌های فیزیکی برای ساخت آن صورت گرفته است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این دوره از ثبت نام مسکن ملی برای ۱۲۰ هزار نفر ظرفیت ایجاد کرده‌ایم، گفت: متقاضیان مسکن ملی یک هفته برای ثبت نام در این مرحله فرصت دارند و در صورتی که ظرفیت ثبت نام در این مرحله تکمیل شود، برای سایر شهر‌ها زمین تامین خواهیم کرد و شرایط مقدمات برای ثبت در مرحله بعد را فراهم خواهیم کرد.

محمود زاده اظهار کرد: ما آماده تحویل واحد‌های مسکن ملی در شهر‌های مختلف هستیم و در حال حاضر منتظر اعلام زمان افتتاح از سوی رئیس جمهور هستیم که امیدواریم با اعلام زمان بتوانیم این واحد‌ها را به متقاضیان تحویل دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این مرحله، حدود ۱۵ هزار واحد طرح مسکن ملی افتتاح می‌کنیم که علاوه بر آن تعدادی از این پروژه‌ها برای مسکن مهر هم است که در شهر‌های مختلف به بهره برداری می‌رسد.

او با تاکید بر اینکه بخشی از بهره برداری‌ها‌ی واحد مسکن ملی در قالب بافت فرسوده است، گفت: افتتاح تعدادی از واحد‌های باز آفرینی شهری در استان تهران است که به بهره برداری خواهد رسید.

محمود زاده در پایان بیان کرد: ۱۰۰ هزار واحد مسکن ملی در قالب بافت فرسوده ساخته می‌شود که معادل ۱.۴ پروژه‌های مسکن ملی است که به سرعت در شهر‌های مختلف در حال ساخت است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی بازار مسکن وزیر راه و شهرسازی ثبت نام مسکن ملی ظرفیت ایجاد سایر شهر ها مسکن ملی محمود زاده ثبت نام هزار واحد واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۴۳ واحد افزایش، به ۷۵۰ هزار و ۸۴۴ واحد و شاخص قیمت با ۲۴ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای فملی، فولاد، کچاد، فارس، کگل، شستا و رمپنا بیشترین اثر را بر شاخص بورس داشتند و همگی باعث افت شاخص شدند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۹۴ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۴ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، حسینا، ودی، هرمز، کرمان و شبصیر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس