Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@19:03:19 GMT

طرح «سامان»دهی به تیم‌ملی!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۱۱۱

طرح «سامان»دهی به تیم‌ملی!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، هافبک هجومی استقلال یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد. او هم در لیگ قهرمانان آسیا خوب بود و هم در لیگ برتر روند موثرش را حفظ کرده است. با این حال اسماعیلی دعوت نشد. اگرچه در فاز هجومی تیم‌ملی ترافیک وجود دارد، اما به طور مشخص کسی که جا را برای ستاره استقلال تنگ کرده، سامان قدوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دقیقا در پست فرشید اسماعیلی بازی می‌کند و از قضا همزمان با اوج گرفتن هافبک استقلال، سامان هم به روزهای خوبش برگشت. او در آمیان فرانسه و پیش از آن در تیم سوئدی‌اش روزهای سختی را پشت‌سر گذاشت و به‌خاطر جریمه نقدی و محرومیت، حتی تا مرز ورشکستگی مالی و پایان فوتبال حرفه‌ای‌اش پیش رفت، اما حالا در برنتفورد انگلستان شرایط بهتری دارد. قدوس در فصلی که به پایان رسید هرازگاهی برای این تیم به میدان رفته، سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل هم داده است. تیم قدوس در آخرین بازی پلی‌آف فوتبال جزیره دو بر صفر از سد سوانسی گذشت و لیگ برتری شد. به این ترتیب او با روحیه بالا در منامه به تیم‌ملی ملحق شد و البته تاثیرش را هم نشان داده است.

حضور قدوس در نیمه دوم بازی با بحرین به‌طور کامل عملکرد تیم‌ملی را زیر و رو کرد و منجر به پیروزی درخشان تیم کشورمان برابر میزبان شد. قدوس بارها با پاس‌های عمقی و غیرقابل پیش‌بینی‌اش مهاجمان تیم‌ملی را راه انداخت و نیز با حرکات تکنیکی و دریبل‌زنی‌هایش بیننده‌ها را به وجد آورد. او در دیدار با کامبوج هم در ترکیب اصلی قرار گرفت و ۹۰ دقیقه در زمین ماند. این بار اگرچه عیار حریف تیم‌ملی پایین بود و چالش بزرگی برای تیم کشورمان درست نکرد، اما به هر حال باز هم نمایش قدوس عالی و خیره‌کننده بود. او با اینکه کمترین جلسات تمرینی ممکن را با ملی‌پوشان پشت‌سر گذاشته و حتی در اردوهای آماده‌سازی و مسابقات تدارکاتی تیم‌ملی هم حاضر نبود، اما درک متقابل و خوبی از همبازی‌هایش دارد؛ چیزی که می‌تواند نشان‌دهنده هوش بالای این بازیکن باشد.

قدوس به نوعی نبض میانه میدان را به دست گرفت و وسط زمین را برای تیم کشورمان جمع کرد. از صمیم قلب امیدواریم این کیفیت و اثرگذاری او دنباله‌دار باشد و سامان را در مرحله نهایی جام‌جهانی در ترکیب اصلی تیم‌ملی ببینیم. حیف اوست که لیدر و پیش‌برنده تیم‌ملی در قطر نباشد. فعلا اما پیش از هر کار دیگری باید عراق را ببریم و به دور بعد صعود کنیم. هنوز نقشه اسکوچیچ برای استفاده از قدوس در آن بازی مشخص نیست؛ اینکه سامان قرار است در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا باز هم نقش ذخیره طلایی را ایفا کند.

پربیننده ترین سقوط والیبال ایران در رده بندی جهانی برنامه و نتایج لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال با حادثه ای تلخ دیدار دانمارک و فنلاند نیمه کاره ماند ایران با ۱۰گل به استقبال بازی سرنوشت رفت + عکس دایی و رونالدو باز هم سوژه شدند + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال ایران انتخابات ۱۴۰۰ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی نیوانگلند ۱ - ۴ اینترمیامی

تیم فوتبال اینترمیامی بامداد امروز موفق شد با درخشش لیونل مسی میزبانش را شکست دهد.

دریافت 276 MB

  

  

دیگر خبرها

  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • خلاصه بازی نیوانگلند ۱ - ۴ اینترمیامی
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • ببینید | خلاصه بازی تراکتور ۱ - ذوب آهن ۱