Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@01:17:43 GMT

اسامی ۲۱ گزینه جبهه اصلاحات برای شورای ششم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۱۲۷

اسامی ۲۱ گزینه جبهه اصلاحات برای شورای ششم

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که جبهه اصلاحات ایران از ماه‌ها پیش به‌منظور افزایش شفافیت روند تدوین فهرست این جریان سیاسی برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران اقدام به راه‌اندازی یک سامانه رای‌سنجی موسوم به «سرا» کرده بود، روز گذشته بالاخره این فهرست در یک نشست خبری رونمایی شد. نکته جالب توجه در این این روند، اما این بود که یک سوم فهرست ۲۱ نفره را زنان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد امام، رییس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران لیست نهایی در این نشست خبری که شامگاه شنبه برگزار شد، اسامی این ۲۱ کاندیدای موردحمایت جبهه اصلاحات را به‌ترتیب حروف الفبا اعلام کرد: علی اعطا، رضا امیدوارتجریشی، زهرا بهروزآذر، احسان بیسادی، مجتبی تقوی‌نژاد، خدیجه جدا، ژما جواهری، افشین حبیب زاده، زهیر خیری، فائزه دولتی، محمد سالاری، منیر شجاعی، آذین شرف‌خانی، محمدرضا شریفی، مجید صالحی فیروزآبادی، محمد علیخانی، الهام فخاری، مجید فراهانی، علی محمد مصلحی، محمدحسین مهرزاد و سیدحسن موسوی.

جواد امام رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران در نشست رونمایی از فهرست نهایی این جبهه برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: این دوره از انتخابات سامانه سرا توسط جبهه اصلاحات ایرانی برگزار شد و بدنه احزاب و فعالان سیاسی و مدنی در این سامانه عضو گیری شدند و با کمک و مشارکت احزاب سعی کردیم افرادی که برای شورای شهر کاندیدا شده بودند در این سامانه انتخاب کنیم.

او ادامه داد: تلاش کردیم این لیست را خارج از بحث‌های مطرح شده با مشارکت احزاب و فعالان سیاسی انتخاب کنیم. البته تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا این لیست منتشر نشود، اما خوشبختانه با طراحی و همت تیم فنی این سامانه این تلاش‌ها به جایی نرسید و پس از بررسی و اعلام نظر کمیته پایش که مسئولیت اجرا را برعهده داشت این لیست ساعتی پیش به دست ما رسید و تاخیر نیز به این دلیل بود که از صحت آراء مطمئن شویم.

جواد امام خاطرنشان کرد: در بستن این لیست همه افراد شریک بودند و هیات رئیسه به صورت مستقیم وارد نشد؛ این لیست همان لیستی است که در سامانه سرا انتخاب شده است.

وی ادامه داد: کارنامه شورای شهر پنجم در معرض همه قرار گرفته و این لیست نیز در ادامه همان مسیر خواهد بود و امیدواریم بتوانیم این راه نیمه تمام را تمام کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان با اشاره به لیست شورای ائتلاف گفت: سرلیست شورای ائتلاف ۸۰ سال دارد، اما ما تلاش کردیم با جوان‌گرایی که داشتیم این لیست را تهیه کنیم و با انتخاب جوانان، کارنامه خوبی را شاهد باشیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر تهران اصلاح طلبان شورای شهر تهران جبهه اصلاحات ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات