Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین تحفه‌گر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باید در میدان حضور یابیم تا بتوانیم انتظار داشته باشیم که سربازان ما در میادین بین الملل از کیان کشور به خوبی دفاع کنند لذا هر برگ رایی که به صندوق انداخته می شود، بر دوام و قدرت جمهوری اسلامی ایران اثرگذار است.

وی ادامه داد: اگر قرار است در کشور آرامش داشته باشیم و به شرایط پایداری در حوزه های اقتصادی و اجتماعی برسیم، به منظور حفظ دستاوردهای عظیمی که در ۴۲ سال گذشته با اخلاص رزمندگان میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و نیز مجاهدانی که در جبهه های مقاومت به قصد تامین آرامش هموطنان جان خود را فدا کردند، ضرورت دارد که پای صندوق های رای حضور یابند و فرقی نمی کند که به کدام یک از این نامزدها رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اگر رای هر یک از هموطنان ایرانی اهمیت نداشت، پویش های مختلف با پول نفتی عربستان و با قدرت پوشالی ابرقدرتهایی مثل آمریکا و شبکه‌های جاسوسی کشورهای مختلف به عنوان اتاق فکر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به طور ویژه در صحنه انتخابات به راه نمی افتاد و این همه هجمه علیه این رویداد اجتماعی و سیاسی به وجود نمی آمد.

وی تاکید کرد: همه کسانی که دل در گرو نظام دارند و برای آینده فرزندانشان دل می سوزاند، باید امروز در عرصه انتخابات حضور یابند تا ملت بتواند با دست پر در عرصه بین المللی حضور یابد، همانند ۴۰ سال گذشته که خوشبختانه ملت فهیم ایران در همه انتخابات رای خود را به صندوق انداخته است.

تحفه‌گر افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی براساس وظایف و اختیارات خود برای جلب مشارکت حداکثری مردم و پاسخ دادن به ندای رهبر معظم انقلاب، تلاش بسیاری را انجام داده است، از جمله فعالیت رسانه ها که بخش عمده ای از اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در این فضا شکل می گیرد، اقلام مربوط به تبلیغات انتخاباتی نامزدها چه در حوزه ریاست جمهوری و چه شوراهای اسلامی، توسط مراکز چاپ استان به چاپ رسیده است و منتشر می شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی مناسبی در فضای عمومی و محیطی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی انجام گرفته است و نظارت کافی روی آن انجام می شود تا بتوان زمینه حضور حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت ساز را فراهم کرد و بستری آماده کرد تا مردم به انتخاب آگاهانه تری دست بزنند.

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بطور قطع مردم ایران اسلامی با توجه به تجارب ارزشمند خود در حوزه انتخابات، فردی را انتخاب می کنند که سوابق اجرایی بهتری نسبت به دیگران و صداقت در کار خود داشته و امانتدار، شجاع و دلیر باشد، به دنبال استیفای حقوق مردم باشد و مردمی عمل کند، یقینا این انتخاب شرایط چهار سال آینده کشور را رقم خواهد زد.  

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات میان دوره ای مجلس پنجم خبرگان رهبری مشهد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشهد انتخابات ۱۴۰۰ مشهد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است

میرزا حسن زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آنچه امروز در عرصه مدیریت نوین شهری، باید از سوی اعضای شوراهای شهر و روستا مورد ارزیابی قرار گیرد، توجه به موضوع زیباسازی شهرها و روستاها، پایبندی کامل به قوانین، آینده‌نگری و دوراندیشی، توجه به توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و رعایت استانداردها و ایمن‌سازی ابنیه‌ها، راهبرد حفظ و احیا معماری اسلامی و ایرانی، حفظ و توسعه فضای سبز و پاسداری از محیط زیست و مشارکت دادن جوانان در توسعه نشاط اجتماعی است.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلی زیبایی از مردم سالاری دینی در عرصه مشارکت‌ها و شکوفایی‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی است که می‏‏‌توانند در نقش حلقه ارتباط با مردم به رشد و پیشرفت و پویایی بیشتر جامعه کمک کنند و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری گردیده، نقش‌آفرین بهترین جلوه‌های وحدت و وفاق باشند.

زارع با بیان اینکه بی شک یکی از مهم‌ترین کانون‌های تبلور مشارکت عمومی در عرصه مدیریت شهری و روستایی، شوراهای اسلامی است، عنوان کرد: مردم شریف ایران اسلامی با انتخاب نمایندگان خویش در این شوراها، عملاً وکلای خویش را برای کمک به تسریع در روند رشد و پیشرفت جای جای این مرز و بوم مقدس تعیین نموده و تأثیرگذاری و نقش آفرینی خویش را در عرصه‌های مدیریت شهری و روستایی به احسن وجه، به منصه ظهور می‌رسانند.

رئیس شورای اسلامی استان یزد اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا، همواره یکی از کلیدی ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا بوده و هر چه اعضای این شوراها با قانونمندی، تخصص، وقت گذاری و سخت کوشی و پرهیز از تعصبات محله‌ای با دلسوزی به ایفای نقش خطیر خویش بپردازند گامی بلند و پر اثر را در تعالی منطقه خویش برداشته و به وظیفه نمایندگی خویش به درستی عمل کرده‌اند.

زارع اظهار امیدواری کرد با همدلی و سختکوشی تمامی اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استات شاهد رشد و تعالی روز افزون استان یزد باشیم.

کد خبر 6091066

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود