Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به اینکه استان هرمزگان اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌کنیم که از سفر به هرمزگان و به ویژه کیش پرهیز کنند.

او بیان داشت: با توجه به اینکه سفر به کیش معمولا تفریحی است، در ستاد کرونای استان مقرر شد مکانی در فرودگاه اهواز برای انجام تست از مسافرانی که از کیش بر می‌گردند، در نظر گرفته شود و در صورتی که جواب تست مسافران مثبت باشد قرنطینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ابول نژادیان با بیان اینکه بیشترین سفری که از خوزستان به هرمزگان انجام می‌شود به کیش است و به طور هفتگی پنج پرواز به این منطقه انجام می‌شود، افزود: بسیاری از هم استانی‌های ما برای کار در عسلویه به این نقطه سفر می‌کنند که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور تنها مجوز لازم برای برگزاری را صادر می‌کند و مسئولیت نظارت بر اجرای تجمع ها بر عهده فرمانداران است و  ما تنها کار نظارت بر مسائل بهداشتی را بر عهده داریم که در تجمع اخیر، علاوه بر توزیع ماسک و تب سنجی، نیرو‌های بهداشتی در محل حضور داشتند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تست کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان

دریافت 405 MB

مهدی خسروی بنجار در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اعلام آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان، بیان کرد: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳و۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری با ۲۵۶ عمره گذار و چهار خدمه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی تعداد کاروانهای این پرواز را سه کاروان شامل دو کاروان از سیستان و بلوچستان و یک کاروان از خراسان جنوبی اعلام کرد و گفت: عمره گذاران پس از بازگشت از حج عمره و غربالگری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.

خسروی از استقبال کنندگان درخواست کرد با توجه به همزمانی این پرواز با سایر پروازهای رفت و برگشت داخلی، از حضور و تجمع در داخل فرودگاه خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و غیره برای خدمات دهی بهتر به عمره گذاران و استقبال کننده‌هایشان درنظر گرفته شده و راه خروج مجزایی نیز ویژه آنها پیش بینی شده است.

کد خبر 6094267

دیگر خبرها

  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد