Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:08:18 GMT

راهبردهای نظام اسلامی در انتخابات مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۳۱۷

راهبردهای نظام اسلامی در انتخابات مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فرد، شنبه شب در جمع بسیجیان شهرستان سنندج اظهار کرد: در انتخابات سرنوشت یک کشور رقم می‌خورد مخصوصاً در جایی که مدیریت یک کشور را می‌خواهیم دست یک نفر بدهیم.

وی افزود: اقتصاد، سیاست، فرهنگ و مدیریت اجرایی کشور در اختیار رئیس جمهور قرار می‌گیرد و ساختاری را رئیس جمهور تعیین می‌کند که تا چهار سال کشور را به آن سمت می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سدی مستحکم در مقابل یأجوج و ماجوج زمان ایجاد کرد و عزت را به مردم ایران ارزانی داشت.

وی افزود: بعضی‌ها طی این سال‌ها خواسته اند که این سد مستحکم را از بین ببرند اما با درایت امام راحل و مقام معظم رهبری شاهد خنثی شدن توطئه‌های منافقین و مزدوران بودیم.

حجت الاسلام طیبی فرد اظهار کرد: برخی موش‌های فکری، سیاسی و اعتقادی به دنبال نقب زدن در سد مستحکم انقلاب هستند و با دروغ پراکنی سعی بر تأثیرگذاری بر افکار مردم دارند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: باید راهبردهای نظام در انتخابات را بدانیم و با در نظر گرفتن این راهبردها به سوی انتخاب فرد اصلح گام برداریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایجاد امنیت یکی از این راهبردها و رکن اول است چرا که امنیت با حضور مردم تأمین می‌شود و زمانی می‌توانیم از تجهیزات نظامی استفاده کنیم که پشتوانه مردمی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فرد افزود: جمهوری اسلامی همانطوری که به حزب الله شیعه کمک می‌کند به حماس سنی هم کمک می‌کند و این یک راهبرد امنیتی نظام است.

وی اعلام کرد: دومین راهبرد نظام جمهوری اسلامی سلامت است و جامعه اسلامی باید سالم و عاری از آلودگی فکری، سیاسی، جسمانی و اعتقادی باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۹۵ درصد بودجه کشور دست دولت است و دولتمردان باید سرچشمه‌های فساد را ببندند و آدم‌های سالم و پاک مدیریت کشور را به دست بگیرند.

وی افزود: راهبرد سوم رقابت است و رقابتی مورد قبول است که برای خدمت به مردم باشد و از تهمت زنی و دروغ گویی مبرا باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: راهبرد چهارم مبحث مشارکت است و هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر پشتوانه نظام مستحکم‌تر است.

حجت الاسلام طیبی فرد افزود: آخرین راهبرد نظام انتخاب اصلح است و در این راستا فردی که انتخاب می‌شود باید امید آفرینی کند، در برابر استکبار بایستد و اعتقاد به روحیه جهادی داشته باشد چرا که کشور نیازمند جهش است.

وی خاطرنشان کرد: حرف اول معیشت مردم است و حق این ملت این نیست که با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه شوند لذا امیدواریم در روز ۲۸ خرداد شاهد خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم ایران و استان کردستان باشیم.

کد خبر 5233299

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انتخابات 1400 سنندج مشارکت مردم در انتخابات انقلاب اسلامی ایران انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر مشارکت مردم در انتخابات گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حجت الاسلام طیبی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه بندرعباس با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: کارگران که قشر زحمت کش جامعه هستند حداقلی ترین حقوق و مزایا را دریافت می کنند باید تلاش کرد و حقوق این قشر پر تلاش جامعه اصلاح و درآمد آنها افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری از شخصیتهای برجسته علمی کشور است که توصیه می کنم جوانان کتاب های این شخصیت ارزشمند را مطالعه کنند. 

وی با تبیین جایگاه والای معلمان در جامعه افزود: معلم بایستی در تراز انقلاب اسلامی باشد، معلمان نقش اول تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش هستند بنابراین بایستی این معلمان در تراز انقلاب قرار گیرند و رسالت مهم خود را به خوبی انجام دهند.

 امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر نیز گفت : کارگران در عرصه‌های مختلف این کشور خدمت کرده‌اند و در دوران جنگ تحمیلی نیز جامعه کارگری با تقدیم بالغ بر 14 هزار شهید گلگون کفن، نقش خود را به خوبی در 8 سال دفاع مقدس ایفا کرد. 

وی با تاکید بر اینکه کارگران مجاهدان حوزه اقتصادی کشور هستند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را جهش تولید با مشارکت مردم نام نهاده‌اند بایستی با تکیه بر این شعار نقش محوری کارگران را دید و از این نفش برای افزایش تولید و فعالیت بیشتر بهره برد. 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: کارگران که قشر زحمت کش جامعه هستند حداقلی ترین حقوق و مزایا را دریافت می کنند باید تلاش کرد و حقوق این قشر پر تلاش جامعه اصلاح و درآمد آنها افزایش یابد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: روز ملی خلیج فارس روز خروج بندرعباس و جزایر قشم و هرمز از چنگال کشور استعمارگر پرتغال است. 

وی با اشاره به جایگاه ویژه خلیج فارس در امنیت ملی افزود: با همت شاه عباس صفوی و امام قلی خان پس از سیطره 150 ساله پرتغالی ها، این شهرهای مهم از سیطره استعمار خارج شد و بر همین مبنا و با توجه به ارزشمندی بالای خلیج فارس، دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد