Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@08:08:10 GMT

اجرای پاتوقی سرود در سطح شهر جیرفت 

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۳۸۸

اجرای پاتوقی سرود در سطح شهر جیرفت 

ایمان عباس زاده گفت: گروه سرود شهید پایدار به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (س) در دهه کرامت در سطح شهر جیرفت اجرای سرود پاتوقی دارد.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: گروه سرود شهید پایدار به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (س) در دهه کرامت در سطح شهر جیرفت اجرای سرود پاتوقی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: بر همین اساس از برنامه اجراهای پاتوقی این گروه سرود آغاز می شود.


وی بیان کرد: همچنین به دعوت آستان قدس رضوی از ۲۹ خرداد تا یکم تیر ماه در صحن های حرم مطهر رضوی و فضای اطراف حرم سرود اجرا می کند.


عباس زاده ابراز کرد: برای اجرا در دهه کرامت ۴ سرود در نظر گرفته شده تحت عناوین امام مهربان، ای صفای قلب زارم، کبوتر غریبم و حضور تو حس می کنم، که ان شاءالله از امشب اجرای این سرودها آغاز می شود.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت اظهار کرد: بچه های گروه سرود برای اجراهای بهتر در دهه کرامت تمرین بسیاری کرده اند و امیدواریم بتوانیم با اجرای هر چه زیباتر این سرودها، مردم شهر جیرفت را از راه دور زائر کوی امام هشتم (ع) کنیم.


وی یادآور شد: با عنایت حضرت رضا (ع) تاکنون چندین بار به مناسبت های مختلف توفیق تشرف به حرم مطهر رضوی برای اجرای سرود نصیب گروه سرود شهید پایدار شده و به لطف خداوند اجراهای بسیار خوبی نیز داشته اند.


عباس زاده با اشاره به برنامه پیش رو کانون فرهنگی هنری ولایت در زمینه سرود، ادامه داد: بتازگی فراخوان برای عضویت جدید داده شده و قصد داریم به صورت محدود پسران ۱۰ تا ۱۴ سال که صدای خوبی دارند را برای عضویت در گروه سرود ثبت نام کنیم.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت عنوان کرد: پس از شناسایی و استعدادیابی افراد علاقمند به عضویت در گروه سرود شهید پایدار، به آنها آموزش های لازم در زمینه سرود ارائه داده می شود.


وی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای سرود در دهه کرامت، علاوه بر گرامیداشت این دهه، ایجاد روحیه شادی و نشاط معنوی در جامعه است و در همین جا از همشهریان جیرفت برای تماشای اجراهای پاتوقی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت دعوت می کنم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای گروه سرود گروه سرود بزرگداشت دهه کرامت سرود دهه کرامت گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت دهه کرامت اجرای سرود عباس زاده شهر جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۲۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی آباد بخش مرکزی که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6089926

دیگر خبرها

  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • ساخت یک شهرک جدید؛ تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • تجمع دوباره مردم مشهددر حمایت از عملیات وعده صادق
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود