Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:34:28 GMT

منافع پروژه‌های بزرگ شهری برای مردم است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۴۶۱

منافع پروژه‌های بزرگ شهری برای مردم است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   غلامرضا هوایی گفت  : آثار و فواید توسعه پروژه مفخم در بلند مدت برای تمام مردم شهر ملموس خواهد بود. هوائی تاکید کرد:حل مشکلات مردم باید بر اساس نظرات کارشناسی شده و منطبق با قوانین ومقررات باشد. 

بیشتر بخوانید

ثبت نام ۵۰۰ شهروند خراسان شمالی در طرح اقدام ملی مسکن

همچنین  موضوعات مختلفی از جمله تسریع در ارائه پروانه ساخت، اعتراض به قیمت کارشناسی فروش واحد‌های مجتمع‌های مجاور پروژه مفخم از سوی برخی مالکین، سرمایه گذاری، درخواست انتقالی، درخواست مجوز ساخت برای تالار و سفره خانه، طرح هادی، عدم پاسخ به درخواست استعلام از سوی شهرداری فاروج، درخواست جهت ایجاد یک واحد صنعتی در شهرستان گرمه، تفکیک زمین‌های شخصی، از سوی مردم مطرح و معاون عمرانی استاندار دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان

شهردار خوی از مسیرگشایی در بافت فرسوده و قدیمی این شهر با هدف کاهش ترافیک خبر داد و گفت: اجرای پروژه‌های مسیرگشایی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با توجه به اقدامات عمرانی شهرداری خوی شامل احداث کمربندی و مسیرگشایی در ۵ نقطه از بافت فرسوده شهر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها پاسخی به مطالبات مردمی در راستای کاهش ترافیک است.

وی افزود: همچنین با اجرای این پروژه‌ها در راستای بازآفرینی شهری اقدام و سعی داریم که مناطق کم برخوردار خوی نیز توسعه یابند.

شهردار خوی با اشاره به عملیات احداث کمربندی شهید سلیمانی گفت: کمربندی شهید سلیمانی به طول ۶ کیلومتر در مسیر رفت و برگشت که هر مسیر آن چهار بانده بوده و احداث آن موجب کاهش ترافیک خواهد شد.

نصرالله‌پور با اشاره به پروژه‌های مسیرگشایی در راستای کاهش ترافیک شهری توسط مدیریت‌شهری خوی تصریح کرد: مسیرگشایی ادامه شیخ نوایی، بهشتی شمالی، پشت پارک ملت منتهی به جمشیدآباد از جمله این پروژه‌ها است با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 750525

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است