Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل وجاده‌ای استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در راستای تجهیز بیشتر جاده‌ های استان به سامانه‌های حمل و نقل هوشمند محور ترانزیتی سه راه ایواغلی-ماکو به تابلوی پیام متغییر  یا wms مجهز می شود.

او افزود: در راستای آگاهی مسافرین و مردم عزیز استان از پیام‌های اخباری و فرهنگ سازی در خصوص پیام‌های ایمنی و رعایت مقررات رانندگی تابلوی متغییر در در محور ترانزیتی ماکو نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری ادامه داد: با نصب این تابلوی پیام متغییر تعداد تابلو‌های vms استان به هشت دستگاه خواهد رسید و افزایش تعداد آن‌ها در سایر محور‌های مواصلاتی استان نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایمنی راه حمل و نقل جاده ای جاده های آذربایجان غربی اخبار آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حسینی عصر چهارشنبه در همایش زائران گلستانی حج تمتع که در مصلای اهل سنت گنبدکاووس برگزار شد اظهار کرد: امسال ۸۷ زائر و عوامل اجرای در قالب ۶۲۲ کاروان برای انجام مناسک حج راهی سرزمین وحی خواهند شد.

وی افزود: این کاروان‌ها از ۱۲۱ ایستگاه پروازی کشور اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: از این تعداد زائر اعزامی پنج هزار نفر گلستانی هستند که در قالب ۳۹ کاروان راهی جده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده در این سفرها سهمیه استان ۷۵ درصد افزایش یافت.

کد خبر 6094711

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا
  • سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی تمدن غربی است
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند